自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19444


1#
發表於 12-12-16 01:53 |只看該作者
請問各位媽媽幫小朋友攪生日會係咪都攪到好大型架?例如有主題,有人帶遊戲咁啦!我有個朋友個仔一歲係間酒店攪到好似擺酒咁,我唔敢評論岩唔岩,只係唸,兩歲豈不是要去海外攪?


男爵府

積分: 8148


2#
發表於 12-12-16 01:55 |只看該作者

回覆:showman 的帖子

我未試過大型咁搞,但有係屋企搞大食會,請想請既人黎


伯爵府

積分: 19444


3#
發表於 12-12-16 01:57 |只看該作者

引用:我未試過大型咁搞,但有係屋企搞大食會,請

原帖由 @Ting@ 於 12-12-16 發表
我未試過大型咁搞,但有係屋企搞大食會,請想請既人黎
我都唸住係咁,大食會几開心呀!


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-12-16 01:59 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽替小朋友攪生日會經驗

最大只係麥記,阿女四歲先搞…小朋友唔大搞



子爵府

積分: 14261


5#
發表於 12-12-16 02:00 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽替小朋友攪生日會經驗

有錢有乜所謂


男爵府

積分: 8148


6#
發表於 12-12-16 02:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+@Ting@+於+12-12-16+發表我未

原帖由 showman 於 12-12-16 發表
我都唸住係咁,大食會几開心呀!
都係架,請多幾個小朋友到場(可以的話)包開心過係所有貴價地方搞架~~


伯爵府

積分: 19621


7#
發表於 12-12-16 02:15 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽替小朋友攪生日會經驗

我個仔七歲至喺老麥開,請十幾個同學一齊玩




複式洋房

積分: 383


8#
發表於 12-12-16 02:20 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽替小朋友攪生日會經驗

我個仔1歲都係喺酒樓擺咗8圍,我老公屋企習俗要擺滿月,1歲,10歲喎




公爵府

積分: 28399


9#
發表於 12-12-16 03:07 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽替小朋友攪生日會經驗

我仔一歲真係係酒樓擺幾圍,佢鄉下興wo,之後我會等佢大d先搞生日會,咁細個又冇朋友,都唔知發生咩事,係為左滿足大人虛榮心




水晶宮

積分: 60478


10#
發表於 12-12-16 03:08 |只看該作者

引用:請問各位媽媽幫小朋友攪生日會係咪都攪到好

原帖由 showman 於 12-12-16 發表
請問各位媽媽幫小朋友攪生日會係咪都攪到好大型架?例如有主題,有人帶遊戲咁啦!我有個朋友個仔一歲係間酒 ...
去參加咪要做人情




公爵府

積分: 28399


11#
發表於 12-12-16 03:12 |只看該作者

引用:我個仔1歲都係喺酒樓擺咗8圍,我老公屋企習

原帖由 Aidan2011 於 12-12-16 發表
我個仔1歲都係喺酒樓擺咗8圍,我老公屋企習俗要擺滿月,1歲,10歲喎
福建人?我老公好似話佢地要擺一歲同十六歲




伯爵府

積分: 19444


12#
發表於 12-12-16 10:41 |只看該作者

引用:最大只係麥記,阿女四歲先搞…小朋友唔大搞

原帖由 jasmine0527 於 12-12-16 發表
最大只係麥記,阿女四歲先搞…小朋友唔大搞
我覺得小朋友係m記攪真係好開心,不過我會阿仔大d先至攪,因為我有朋友5歲攪,但佢話一d印象都無,我想小朋友對生日會有回憶好似抵d


伯爵府

積分: 19444


13#
發表於 12-12-16 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+showman+於+12-12-16+發表我

原帖由 @Ting@ 於 12-12-16 發表
都係架,請多幾個小朋友到場(可以的話)包開心過係所有貴價地方搞架~~

...
對呀


伯爵府

積分: 19444


14#
發表於 12-12-16 10:44 |只看該作者

引用:我個仔1歲都係喺酒樓擺咗8圍,我老公屋企習

原帖由 Aidan2011 於 12-12-16 發表
我個仔1歲都係喺酒樓擺咗8圍,我老公屋企習俗要擺滿月,1歲,10歲喎
我都識朋友真係因為老人家要求,但我認為咁樣都應該,習俗問題麻。


伯爵府

積分: 19444


15#
發表於 12-12-16 10:45 |只看該作者

引用:我仔一歲真係係酒樓擺幾圍,佢鄉下興wo,之

原帖由 emimi 於 12-12-16 發表
我仔一歲真係係酒樓擺幾圍,佢鄉下興wo,之後我會等佢大d先搞生日會,咁細個又冇朋友,都唔知發生咩事,係 ...
其實我覺得咁細個攪大型生日會,從來都係家長想姐!


伯爵府

積分: 19444


16#
發表於 12-12-16 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+showman+於+12-12-16+發表請

原帖由 我阿廉廉 於 12-12-16 發表
去參加咪要做人情
買左禮物咁啦!


伯爵府

積分: 19444


17#
發表於 12-12-16 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidan2011+於+12-12-16+發表

原帖由 emimi 於 12-12-16 發表
福建人?我老公好似話佢地要擺一歲同十六歲
我識得福建人真係好重視小朋友一歲生日,佢都請左好多親戚來到小朋友既生日會。


水晶宮

積分: 61763


18#
發表於 12-12-16 11:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 12-12-16 發表我仔

原帖由 showman 於 12-12-16 發表
其實我覺得咁細個攪大型生日會,從來都係家長想姐!
agree! 1歲小 b, 何來朋友?佢不知什麽是生日party, 亦不記得發生什麽事,只是父母一廂情願搅大,比人睇佢地有幾捨得花費!




公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-12-16 11:07 |只看該作者
屋企.M記同會所都試過

小朋友最開心都係M記.唔知點解

明明會所叫到會又好.自己整又好.又靚又好食

整到幾靚都係假.



都係M記NO.1....mouth:


複式洋房

積分: 383


20#
發表於 12-12-16 12:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aidan2011+於+12-12-16+發表

原帖由 emimi 於 12-12-16 發表
福建人?我老公好似話佢地要擺一歲同十六歲
鄉下深圳本地人




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo