爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 13-1-28 09:24 |只看該作者
請教三手呔掉頭問題!
1)係咪先準量貼左一路,打左燈停車
2)打右燈,開始郁車,同時扭盡右,直至石肩到右鏡底,開始回盡左,繼續向前直至到䦕門手制停車
3)打左燈入後波,車向後直至泥擋頂到石肩,開始回右直至泥擋底到石肩頂停車
4) 入返D,扭盡右出返路口
Thank you{:1_1:}




別墅

積分: 669


2#
發表於 13-1-28 09:52 |只看該作者
記得每次停定車後,拉手制,然後才轉波 (即 D 轉 R 及 R 轉 D)。


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 13-1-28 18:43 |只看該作者

回覆:請教三手呔問題

咁囘呔timing啱唔啱呢?




大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 13-1-28 18:44 |只看該作者

引用:記得每次停定車後,拉手制,然後才轉波+(即

原帖由 alex3826 於 13-01-28 發表
記得每次停定車後,拉手制,然後才轉波 (即 D 轉 R 及 R 轉 D)。
明白{:1_1:}thx





大宅

積分: 1002


5#
發表於 13-1-29 00:36 |只看該作者
如考試的話應該沒錯,因行人路邊是沒欄杆的,如有欄杆在行人路邊的話,你第三果個泥擋頂未到行人路邊已經........


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 13-1-29 08:58 |只看該作者

引用:如考試的話應該沒錯,因行人路邊是沒欄杆的,

原帖由 yuenboy 於 13-01-29 發表
如考試的話應該沒錯,因行人路邊是沒欄杆的,如有欄杆在行人路邊的話,你第三果個泥擋頂未到行人路邊已經..... ...
我係考試用呀,師兄




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo