想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4242


1#
發表於 13-1-1 23:34 |只看該作者
其實作小產應該去公立急症室定等早上打俾醫生?定去私立急症呢?有冇人share 下




別墅

積分: 550


2#
發表於 13-1-1 23:40 |只看該作者
快去急症室啦!!


禁止訪問

積分: 8310


3#
發表於 13-1-1 23:41 |只看該作者

引用:其實作小產應該去公立急症室定等早上打俾醫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4242


4#
發表於 13-1-1 23:51 |只看該作者

回覆:catlai0314 的帖子

私立定公立急症?待遇有冇分別?





複式洋房

積分: 106


5#
發表於 13-1-2 17:09 |只看該作者

回覆:流啡

立刻去公立醫院,私家醫院唔會收。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo