親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 119


1#
發表於 12-7-23 13:38 |只看該作者
d小木偶係唔係識行行企企同講野既?個樣好似好搞笑 想要來個開心越南團<3
http://www.beecrazy.hk/deal/%24300-deposit-%243799-per-adult-or-%242999-per-child-for-a-hong-thai-travel-5-day-hanoi-and-da-nang-splen


大宅

積分: 3228


2#
發表於 12-8-6 22:50 |只看該作者
回覆 cillachungchung 的帖子

原先去到睇表演的地方都驚會好悶. 但係又出乎意料的, 都睇得開心架.


子爵府

積分: 10230


3#
發表於 12-8-6 23:20 |只看該作者
回覆 cillachungchung 的帖子


子爵府

積分: 10232

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章


4#
發表於 12-8-7 16:02 |只看該作者
回覆 beebreadma 的帖子

請問越南衛生怎樣 ? 若帶小朋友去是否適合 ?


男爵府

積分: 9588


5#
發表於 12-8-8 20:23 |只看該作者
push


子爵府

積分: 13770


6#
發表於 12-8-8 20:38 |只看該作者

引用:回覆+beebreadma+的帖子 請問越南衛生怎樣

原帖由 winnyto 於 12-08-07 發表
回覆 beebreadma 的帖子

請問越南衛生怎樣 ? 若帶小朋友去是否適合 ?
一般食肆都ok. 擔心的話,飲品盡量唔好加冰,尤其是街邊檔。越南都好大下,一次玩唔晒,北越主要睇風景,太細嘅小朋友會覺得悶。胡志明市會好玩啲(個人意見)。下星期會去,到時會去藩切(盛產火龍果)玩滑沙,同埋會去芽莊,陽光海灘,仲有温泉泥漿、水上加機動遊戲樂園(vinpearl),食下海鮮




大宅

積分: 3228


7#
發表於 12-8-12 14:36 |只看該作者
回覆 Elim_mama 的帖子

其實若果是去胡志明或河內等大城市, 衛生方面唔洗擔心, 一般餐廳飯店都好o.k. 架. 當然, 若果行市雜就自己睇下環境啦! 但係太細的小朋友又真係會比較悶喎!


禁止訪問

積分: 197


8#
發表於 12-12-25 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo