自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 1868


1#
發表於 12-12-24 17:52 |只看該作者
奶奶賣左層樓,同叔仔搬左黎住,開頭叔仔講好左比$2000家用我,就經我奶奶比我既,咁我就叩奶奶袋呢$2000,另外再比多$2000,一共$4000,就煮夜晚個餐伙食啦,雖然餐餐份量勁少同都係煮叔仔鍾意食既,但我都唔會出聲!屋企所有開支就我負責,底衫褲都要洗埋!
今日我奶奶同我講,話叔仔叫我地比多d錢
叔仔比$3000我奶奶(未搬黎我度已經係比呢個數),
咁叫我就都比$3000-4000,
奶奶仲話佢都要再貼
咁即係話我叔仔無將比我個$2000家用比奶奶.我又費事問,比錢我奶奶算數我本身已經養三個小朋友,依家仲大負擔左,呻完


禁止訪問

積分: 19566


2#
發表於 12-12-24 17:55 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24651


3#
發表於 12-12-24 17:56 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19566


4#
發表於 12-12-24 17:57 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32393

好媽媽勳章


5#
發表於 12-12-24 17:59 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

一開始唔應該比佢地來住啦


大宅

積分: 1868


6#
發表於 12-12-24 18:00 |只看該作者

引用:睇睇下好有陰毛,好似想食左你層樓!

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
睇睇下好有陰毛,好似想食左你層樓!
我呢度都係交租架依家我開支仲大左,我叔仔日日都要飲湯,沖涼又話要開大d煤氣


大宅

積分: 1868


7#
發表於 12-12-24 18:00 |只看該作者

引用:一開始唔應該比佢地來住啦

原帖由 寵壞了 於 12-12-24 發表
一開始唔應該比佢地來住啦
唉,我老公要做孝順仔


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-12-24 18:01 |只看該作者
我一定會出聲..你叔仔又無家室..比既錢點可以同一個有家室既家庭睇齊..
你老公有咩意見???
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


禁止訪問

積分: 19566


9#
發表於 12-12-24 18:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表睇睇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1868


10#
發表於 12-12-24 18:03 |只看該作者

引用:我一定會出聲..你叔仔又無家室..比既錢點可

原帖由 家家公主 於 12-12-24 發表
我一定會出聲..你叔仔又無家室..比既錢點可以同一個有家室既家庭睇齊..
你老公有咩意見??? ...
我老公無意見,叫我照比,我自己又好谷住,又唔可以同屋企人呻


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-12-24 18:03 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

你以後叫你叔仔將d錢比左你先,你再比99,始終叔仔係你99個仔,有可能真係會叫佢唔洗比錢!

點評

shop_baby    發表於 12-12-24 20:44
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


伯爵府

積分: 17262

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-12-24 18:03 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

咁你負責個啲雜費叔仔都要分擔番啦,租屋住都唔包水電煤啦!


禁止訪問

積分: 19566


13#
發表於 12-12-24 18:04 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1868


14#
發表於 12-12-24 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表我呢

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
你99賣樓幫仔揾你地笨

如果唔係公屋不如搬得就搬!
我唔想搬呀,唔想小朋友要轉校,執野又執餐死,我老公都唔會比


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-12-24 18:06 |只看該作者
既然你老公無意見..咁就真係無野好講..
但我一定會成日呻唔夠錢用..
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


大宅

積分: 1868


16#
發表於 12-12-24 18:06 |只看該作者

引用:你以後叫你叔仔將d錢比左你先,你再比99,

原帖由 sharonhwyc 於 12-12-24 發表
你以後叫你叔仔將d錢比左你先,你再比99,始終叔仔係你99個仔,有可能真係會叫佢唔洗比錢!

...
依家我唔可以開口,開口我奶奶實嘈


禁止訪問

積分: 19566


17#
發表於 12-12-24 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表你99

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1868


18#
發表於 12-12-24 18:07 |只看該作者

引用:咁你負責個啲雜費叔仔都要分擔番啦,租屋住

原帖由 sasami_i 於 12-12-24 發表
咁你負責個啲雜費叔仔都要分擔番啦,租屋住都唔包水電煤啦!
原本話比2000蚊就係比呢d,依家更本無比過


大宅

積分: 1868


19#
發表於 12-12-24 18:08 |只看該作者

引用:工人都要比錢請啦下話 你叔仔精甩邊,你唔

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
工人都要比錢請啦下話

你叔仔精甩邊,你唔搬就要硬食!
我只可以硬食,我老公都唔出聲


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


20#
發表於 12-12-24 18:08 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

你奶奶賣咗樓D錢邊個袋?你地有冇份先?如果係我會叫老公同佢細佬講,搬埋來住唔洗$咩,包食住水電煤2千已經少,仲要應承咗冇比咁佢唔啱喎,現在最慘係之後搬去邊都要拖埋奶奶叔仔,如果之後叔仔女友0r老婆搬埋來咪大獲!




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo