美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9515


1#
發表於 12-12-25 02:12 |只看該作者
請問有無人用過哩個牌子既野?我見忽周介紹哩隻b5 cream mask,講到好似好正.另外佢隻b5精華又話勁保濕.仲有就係我見雜誌話隻mask成$800樽,支精華要成千.(對我來講確實好貴)但係我係yahoo拍賣度見mask$300,精華$400.其實價錢差咁遠會唔會係流野................


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-12-25 02:24 |只看該作者

回覆:有無人用過Bicelle Hydra B5 Cream Mask

Bicelle b5呢度好多jm 冇用,得。bicelle b5 toner 我有用,得。b5 mask 。至於價錢,我買三百幾b5 gel.應該分水同行。

爆愛車縫作


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-12-25 02:25 |只看該作者

回覆:有無人用過Bicelle Hydra B5 Cream Mask

更正:b5 gel 好多jm 有用,得!

爆愛車縫作


大宅

積分: 1932


4#
發表於 12-12-25 02:44 |只看該作者
佢既B5 CREAM同精華我有用, 係好好用,但我喺美容院買,水貨我唔敢用,驚用左有乜問題無得追究


男爵府

積分: 9515


5#
發表於 12-12-25 02:46 |只看該作者
回覆 蜜棗 的帖子

我本身係混合性偏油,我見哩隻野有甘油成份,我用會唔會好油呢?唔該晒


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-12-25 03:24 |只看該作者

回覆:有無人用過Bicelle Hydra B5 Cream Mask

我乾性肌,夏天用就夠,如果冬天我轉用exuviance ,btw 我跟朋友拎,佢喺neo dexx 度做,拎員工價的,所以是行貨,但水貨我都有用過,冇咩事

爆愛車縫作


男爵府

積分: 9515


7#
發表於 12-12-25 04:20 |只看該作者
回覆 蜜棗 的帖子

員工價?咁咪平好多?我諗水貨都應該無咩問題啩...............


珍珠宮

積分: 43194


8#
發表於 12-12-25 18:53 |只看該作者
覺得Skin c好d


男爵府

積分: 5316


9#
發表於 12-12-26 20:45 |只看該作者

引用:覺得Skin+c好d

原帖由 jje88 於 12-12-25 發表
覺得Skin c好d
I used skin c and phyto, skin c is better




男爵府

積分: 9515


10#
發表於 12-12-27 02:26 |只看該作者
回覆 jje88 的帖子

聽講skin c 比bicelle無咁"笠".咁我中性偏油(但又缺水),係咪即係用skin c 會比較好d呢?唔該晒!


伯爵府

積分: 18587


11#
發表於 12-12-27 14:01 |只看該作者

回覆:有無人用過Bicelle Hydra B5 Cream Mask

bicelle呢隻好用,skin c個隻爽d,另外phyto個隻又會比bicelle呢隻rich d,其實水貨鋪有得試晒3隻質地,試左先買都未遲


男爵府

積分: 5952

畀面勳章


12#
發表於 12-12-27 20:38 |只看該作者

回覆:有無人用過Bicelle Hydra B5 Cream Mask

我都有用呢隻嘅保濕精華,好好用!我响我做facial間美容院買,都係好平




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo