2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1120


1#
發表於 13-1-3 11:56 |只看該作者
BB7個月,末食固體前3個鐘一餐,開始食固體每餐大約半碗,但埋身仲多咗2.5鐘就要食。想同佢將一餐奶改做固體,好難....每次淨係食半碗,半個鐘後又要埋身,食到亂晒,有冇jm可以分享吓?




大宅

積分: 1199


2#
發表於 13-1-4 01:03 |只看該作者

回覆:全埋身BB食固體後多咗埋身?

我係6月媽,我B 都係咁,我好驚佢食過多,又隔好多日冇便......

No.1 mama


大宅

積分: 1120


3#
發表於 13-1-4 12:14 |只看該作者

回覆:caroltang_tpy 的帖子

你都係全埋身嗎?我BB便便差不多每曰都有,但冇咁水啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo