心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 47


1#
發表於 06-6-28 00:16 |只看該作者

邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!

除左mother choice之外,有冇其他機構係可以俾我地做義工架?我想照顧bb呀!!


男爵府

積分: 8065


2#
發表於 06-6-28 09:41 |只看該作者

Re: 邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!

我都想知, 因為我都好想做義工...或且你問下unicef睇下有無..


洋房

積分: 47


3#
發表於 06-6-28 14:59 |只看該作者

Re: 邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!

thx,唔知仲有冇媽咪知呢?


子爵府

積分: 10245


4#
發表於 06-6-28 20:10 |只看該作者

Re: 邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!

保護兒童會有, 可以幫手小朋友沖涼. :-P

每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


伯爵府

積分: 18757


5#
發表於 06-6-29 15:06 |只看該作者

Re: 邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!


我都好想幫下人,
好多慈善機構都有, 我問過幾間, 由於佢地冇車費補貼, 在我黎講唔系幾好,因自己已冇收入...唔想加重老公負担

除非近屋企啦....但又冇

你地試下宣明會, 護苗基金, 基督教服務處, 女青... 上網打"慈善機構"會有好多架.... 你地試下啦.


洋房

積分: 47


6#
發表於 06-6-30 02:05 |只看該作者

Re: 邊度有義工做呀?我想照顧小朋友、bb!!

保護兒童會有, 可以幫手小朋友沖涼.
請問點apply做義工架??你個時點apply架?可唔可以教一教我呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo