自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-12-24 18:46 |只看該作者
我從來未試過,所以毫無經驗,麻煩幫幫手

1.去入境處補領ID,有無walk in籌架??
2.係咪要等拎到正式果張ID先可以去搞回鄉咭,定係臨時果張都可以拎去中旅社申請回鄉咭呢?

Many many thanks


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


2#
發表於 12-12-24 18:50 |只看該作者

回覆:我62係火車唔見左銀包,下一步要點做呢

打電話停哂所有提款咭同信用咭先(如有既話)



大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 7261


3#
發表於 12-12-24 18:53 |只看該作者

回覆:haileymama 的帖子

去差館,cut 咭




男爵府

積分: 7424


4#
發表於 12-12-24 19:54 |只看該作者

回覆:我62係火車唔見左銀包,下一步要點做呢

我呀爸 我諗都十年前 唔見銀包 呀媽會打電話cut卡 之後呀爸去差館 跟手佢有張臨時行街紙



子爵府

積分: 14261


5#
發表於 12-12-24 19:59 |只看該作者

回覆:我62係火車唔見左銀包,下一步要點做呢

入境處尼幾日吾開我諗真係要去差館先,如果吾係可以直接去入境處補領


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-12-25 16:56 |只看該作者

引用:我從來未試過,所以毫無經驗,麻煩幫幫手1.

原帖由 haileymama 於 12-12-24 發表
我從來未試過,所以毫無經驗,麻煩幫幫手

1.去入境處補領ID,有無walk in籌架??
停哂卡
去報案去報警,因红日机構吾開都可以用報案紙当lD
之後補领好似可以免補领费
卡有咩损失係報失後発生可以同銀行拗数



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo