心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8106


1#
發表於 06-6-23 18:40 |只看該作者

發燒/有姑娘係度嗎?

女兒4歲, 發燒了五天, 咳和流鼻水, 請問:
1/ 發燒時高時低(最高104度, 多數102), 亦試過退燒, 這樣算不算持續高燒?
2/ 醫生沒有用抗生素, 若不是有發炎, 有什麼原因會發燒?
3/ "發燒本身不是病, 身體好了發燒自然會退"這種說法若是正確, 那麼降温的作用是什麼?
4/ 退燒藥是定時食還是有燒才食?

今天已燒了一整日了, 昨晚看了第三次醫生, 醫生並沒有說有什麼特別, 藥水還是新簇簇未吃完, 但我對發燒症狀一知半解, 令我很擔心, 不知繼續食藥再觀察還是入醫院CHECK下好, 請幫忙解答


子爵府

積分: 10255


2#
發表於 06-6-23 19:46 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

1) 104度已經係高燒
2)有好多原因會引起發燒, 因為發燒只係身體通知你的一個警號
4)定時食
我個人覺得最好入醫院睇吓做個全身檢查! 因為連續燒了咁多日. 女女會好辛苦
每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


男爵府

積分: 5993


3#
發表於 06-6-23 19:53 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

你囡囡發燒就吾好俾佢着咁多衫喇~~~着番D短袖,開番少少冷氣(當然吾係吹住佢啦),同埋幫佢用溫水(吾駛太熱)沖涼同用濕毛巾同佢抺身(頸背,背部,手,腳,頭),等佢降溫,如果佢仲係咁高燒,你試下每隔一個鐘同佢探一次熱,如果D燒仲係吾係點退番落黎,你再餵多一次葯,同埋俾多D水佢飲,如果食完都係百幾度,我提議你都係帶囡囡入院喇...始終燒左成個星期都係維持百幾度高溫,都吾係太好...同埋抗生素只可以殺死病菌,但殺吾死病毒,如果你囡囡係屬於病毒引起既疾病,醫生係吾會亂開抗生素架!
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 06-6-23 20:08 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12727


5#
發表於 06-6-23 20:29 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

芝娃娃,

My son (2.5 歲) 發燒了4天 from last tuesday ,發燒時高時低亦試過退燒.看了1次醫生, the doctor said 係屬於病毒引起既疾病.醫生並沒有 開抗生素 , he just gave me some 藥水.He said because the climate was bad these few days, many people get sick.

My doctor said my son needs some more time to get well by himself.And my son didn't have fever anymore on sunday.
我個寶貝仔係屎撈B


男爵府

積分: 5993


6#
發表於 06-6-23 20:55 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

多謝姑娘教路~~~~!!! [quote]
魚生 寫道:
1.算!104度=攝氏40度,102度=攝氏39度!
2.原因太多,不能盡說一般人最常見係細菌或病毒感染引起,打防疫針後都會
3.發燒的最大作用是警告訊號,係身體免疫功能一部份,身體發熱令到體內環境唔適合病菌生存,幫助對抗病菌,降溫可以令到病人減輕不適,而小兒高燒會引發抽搐,若抽搐持續係會傷害大腦!發燒會增加新陳代謝,使病人頭痛,疲倦,心跳加速,非常不舒服。幼兒更容易脫水,造成水份蒸發!
我諗點樣幫佢退燒你識喇掛!俾大量水佢飲,可飲保礦力、唔好著咁多衫,用暖水同佢抹身,開少少風扇/冷氣
4.一般係有燒先食

ps,最重要是觀蔡有沒有其他病徵,比體溫高低更重要,例如出疹、昏睡、不停地哭、哭泣聲弱、皮膚蒼白............

通常都係病毒感染,唔駛食抗生素,因為抗生素對病毒係無作用
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 8106


7#
發表於 06-6-23 20:57 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

好多謝你們的解釋和安慰
剛剛打去問過醫生, 他說昨晚聽過肺沒有問題, 喉嚨也沒有發炎, 所以不用服抗生素.
應該是病毒感染, 身體內打緊仗, 所以會發燒, 他說吃退燒藥便會退燒, 103.5才算是高燒.
他說隨時會燒一個星期, 若99-100幾唔使太擔心.
最緊要個人玩得食得.

多謝魚生對退燒作用的解答


公爵府

積分: 28961


8#
發表於 06-6-23 20:59 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

係呀~阿豬姑娘好好人架!

芝娃娃 寫道:
好多謝你們的解釋和安慰
剛剛打去問過醫生, 他說昨晚聽過肺沒有問題, 喉嚨也沒有發炎, 所以不用服抗生素.
應該是病毒感染, 身體內打緊仗, 所以會發燒, 他說吃退燒藥便會退燒, 103.5才算是高燒.
他說隨時會燒一個星期, 若99-100幾唔使太擔心.
最緊要個人玩得食得.

多謝魚生對退燒作用的解答


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 06-6-23 21:05 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 06-6-23 21:05 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

38.幾係幾多度呀?
唔識計喔..
我仔仔尋日發到38點幾


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 06-6-23 21:07 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 06-6-23 21:08 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

豬姑娘巧野!!


男爵府

積分: 8106


13#
發表於 06-6-23 21:30 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

Haemon,
病情有D相似, anyway 唔該哂, 我自知神經質, 但唔問過唔聽過又唔安樂.

我仲有小小唔安樂, 因為有時唔識分佢係食咗藥/發燒先有D喁, 抑或係個人有D喁(係就要留意). 請問有無意見可以比我, 打搞晒


男爵府

積分: 5993


14#
發表於 06-6-23 21:32 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

掂呀!答得好!!!
魚生 寫道:
101[quote]
nikinokb 寫道:
38.幾係幾多度呀?
唔識計喔..
我仔仔尋日發到38點幾
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 06-6-23 23:02 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

嚇到我死...個仔第一次發甘高咋...
驚得我丫....對我黎講101度係好高嫁喇...

心血小d都唔得...我得我呢粒仔嫁咋...
佢有事我死左佢算...好在今日退左燒咋..
發左一日一夜...我無訓過教睇住佢..

今日岩岩1歲...都未仲好返...個喉嚨仔發炎起白點..
好唔開心....一定好痛嫁佢...
依家佢呢兩日都屙呀..怕唔怕嫁??
點解會屙嫁..好擔心呀...有無人可以幫下我...


大宅

積分: 2321


16#
發表於 06-6-25 00:09 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

nikinokb:
我在醫生取了華攝氏表,你可以睇下。
nikinokb 寫道:
38.幾係幾多度呀?
唔識計喔..
我仔仔尋日發到38點幾


大宅

積分: 1587


17#
發表於 06-6-25 00:29 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

我個仔都燒了六天,看了兩次西醫都沒用。
現在燒雖然退了,但仍然咳,而且咳到腹痛,
只好給他看中醫,擔心死我。

西醫說這是最近的新病毒,燒與咳是主要病徵。
讀書只係人生一部份,
孩子有良好心理質數, 才可勇往直前。


大宅

積分: 1181


18#
發表於 06-6-25 15:50 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

我個仔4歲半又係發燒咗4日,初初淨係燒,後來傷風、咳都有.最慘係夜晚燒到102又嘔,曰頭就燒吓又唔燒嗰隻。星期一仲考試唉都唔知好番未??
該用戶已被刪除

19#
發表於 06-6-29 13:14 |只看該作者

Re: 發燒/有姑娘係度嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo