美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 851


1#
發表於 12-12-25 11:55 |只看該作者
本身好乾,會出油嫁!!有無好介紹呢?


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-12-25 12:02 |只看該作者

回覆:請教邊隻保濕同洗面好用

Perfect whip



望咩呀望


別墅

積分: 851


3#
發表於 12-12-25 12:09 |只看該作者

引用:Perfect+whip +

原帖由 bebebibi 於 12-12-25 發表
Perfect whip
係邊買呀?


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-12-25 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebebibi+於+12-12-25+發表Pe

原帖由 rainyiu 於 12-12-25 發表
係邊買呀?
屈銀紙,萬0,卓悅都有




望咩呀望


男爵府

積分: 9699

我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-12-25 13:07 |只看該作者
本帖最後由 cocomama428 於 12-12-25 13:07 編輯

美肌之誌幾好用的,我都用緊佢


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


6#
發表於 12-12-25 13:10 |只看該作者

引用:本身好乾,會出油嫁!!有無好介紹呢?

原帖由 rainyiu 於 12-12-25 發表
本身好乾,會出油嫁!!有無好介紹呢?
用洗面奶exuviance gentle cleaning creme


複式洋房

積分: 262


7#
發表於 12-12-25 13:27 |只看該作者

回覆:請教邊隻保濕同洗面好用

洗面我用洗面奶,唔會用起泡,無咁乾。保濕用skin c b5 gel + 雪花秀basic essential
Balancing water




公爵府

積分: 29459

畀面勳章


8#
發表於 12-12-25 13:32 |只看該作者

回覆:請教邊隻保濕同洗面好用

保濕用whoo秘貼打底+雪花秀extra refining emulson & water


大宅

積分: 2382


9#
發表於 12-12-25 19:48 |只看該作者

回覆:Debbie媽 的帖子






複式洋房

積分: 202


10#
發表於 12-12-26 13:21 |只看該作者

回覆:請教邊隻保濕同洗面好用

保濕用韓國innesfree red wine sleeping mask ..


大宅

積分: 1151


11#
發表於 12-12-27 00:57 |只看該作者

回覆:請教邊隻保濕同洗面好用

我用肌研




男爵府

積分: 5546


12#
發表於 12-12-27 14:21 |只看該作者
用緊mioggi隻洗面粉幾好


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


13#
發表於 12-12-27 19:02 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo