烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1511


1#
發表於 13-1-2 12:19 |只看該作者
本帖最後由 AnnierLam 於 13-1-2 13:01 編輯

我而家腦中一片空白,各位jm有無建議呀?


子爵府

積分: 14630

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 13-1-2 12:21 |只看該作者
焗有味飯 再加條菜

點評

AnnierLam  請問有味飯係落D咩架? 有無肉?  發表於 13-1-2 12:55


男爵府

積分: 7013


3#
發表於 13-1-2 12:28 |只看該作者
咁煩我會出街食

點評

AnnierLam  出街食都係一個人, 好孤清~~  發表於 13-1-2 12:56


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


4#
發表於 13-1-2 12:34 |只看該作者
而家冬天, 我會蒸臘腸+冬菇, 又或者蒸肉餅飯+生菜

點評

AnnierLam  電飯煲蒸肉餅?? 請問要蒸幾耐到呀?  發表於 13-1-2 13:00


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


5#
發表於 13-1-2 13:02 |只看該作者
我係煮飯時放埋落去蒸, 飯熟就OK


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


6#
發表於 13-1-2 13:07 |只看該作者
蒸排骨都得



珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


7#
發表於 13-1-2 13:08 |只看該作者
馬蹄蒸肉餅


點評

wongjoetabo    發表於 13-1-2 13:28


大宅

積分: 4310


8#
發表於 13-1-2 13:23 |只看該作者
我有時會整, 豆豉排骨+瑤柱+生米, 放入電飯煲, 禁個制熟透就ok~
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


子爵府

積分: 14630

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 13-1-2 16:18 |只看該作者
回覆 celiagrace 的帖子

尋日整有雞粒。。瑤柱。。冬菇。。魷魚。。。蝦乾。。。好好味


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-1-2 19:14 |只看該作者

回覆:1個人晚餐+帶飯,簡簡單單煮乜好?

粟米肉粒, 蕃茄牛肉, 蝦仁炒旦, 豬扒加烚菜。。。。。 呢啲我以前成日整黎帶飯




大宅

積分: 4963


11#
發表於 13-1-3 12:19 |只看該作者
整舊肉餅放上電飯煲整最好最方便,懶起上嚟連碗都唔用,裝起帶飯後成個飯煲就咁食,洗少隻碗 tim 呀

炸菜蒸肉片、炸菜牛肉餅、梅菜肉餅、吊片肉餅 ... 連砧板都唔想開就咸蛋 / 雞蛋蒸肉餅,或者去雞檔買隻雞脾,叫阿姐幫你斬件,返嚟醃下佢,加薑整雞飯,美味 ~

點評

小可愛11    發表於 13-1-3 14:48


伯爵府

積分: 17239


12#
發表於 13-1-3 12:43 |只看該作者

回覆:1個人晚餐+帶飯,簡簡單單煮乜好

整肉醬意粉,蕃茄火腿意粉,白汁雞/蜆肉意粉...

粟米蟹柳,粟米魚柳,冬菇蒸雞


伯爵府

積分: 15500


13#
發表於 13-1-3 13:04 |只看該作者
我通常:

肉片/排骨炒節瓜/ 脆肉瓜
薯仔/蕃茄煮雞翼/雞扒

叫有肉有菜


男爵府

積分: 7029


14#
發表於 13-1-3 13:14 |只看該作者
煲南瓜粟子排骨湯, 夜晚食湯飯+湯渣. 帶飯帶粟子排骨. 又有湯飲, 又有餸食.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo