嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


1#
發表於 13-1-10 09:24 |只看該作者
BB, 幾大食到肉碎?
而家阿女15個月,得上下4隻牙仔,只係煮魚肉, 因為試過肉碎, 阿囡吞唔到, 嘔~
你地呢?
分享下, 15個月BB用咩煮粥仔?


大宅

積分: 4622


2#
發表於 13-1-10 11:27 |只看該作者
15個月應該要食到肉碎, 如果咀嚼得好, 肉粒都要食到了。
1歲大既BB, 就要學習食青豆咁大粒既肉粒。
越遲學習, 佢越難學。
試第一次嘔, 只係唔慣, 日日都要比佢試, 但MAKE SURE D肉係林。


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


3#
發表於 13-1-10 11:30 |只看該作者
你係咪整得唔夠碎呀?

平時有無俾其他o野佢食呀?
15個月應該食到肉碎有餘o架喇喎。


大宅

積分: 1453


4#
發表於 13-1-10 12:26 |只看該作者
謝謝! 等我再試下!! 今次整好D...
其實次次都整得好碎好冧....


禁止訪問

積分: 29958


5#
發表於 13-1-10 13:14 |只看該作者

回覆:食到肉碎沒有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40133


6#
發表於 13-1-10 13:20 |只看該作者
可以煮菜粥、肉粥都行既。


公爵府

積分: 27342


7#
發表於 13-1-10 13:22 |只看該作者
15個月可以食架喇,1歲以後我就開始比BB食架喇


水晶宮

積分: 59284


8#
發表於 13-1-10 14:05 |只看該作者
平時加菜或者魚落去煲粥~~
如果要用肉嘅話會儘量壓爛~~


男爵府

積分: 8382


9#
發表於 13-1-10 16:05 |只看該作者

回覆:食到肉碎沒有

六個月冇牙都食到,用牙肉梅下梅下。整碎d.




翡翠宮

積分: 94880


10#
發表於 13-1-10 22:28 |只看該作者
15個月應該食得肉碎嘅了,或者試下再整碎D


伯爵府

積分: 15531

BB防敏心得分享勳章


11#
發表於 13-1-10 23:24 |只看該作者
你要切碎碎,8個月開始我仔都可以食瘦肉粥喇


大宅

積分: 1453


12#
發表於 13-1-11 17:12 |只看該作者
要幾碎? 我用攪拌機的...


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 13-1-11 21:08 |只看該作者
我覺得可以食喇,你開始可以先講肉煮熟D


子爵府

積分: 13753


14#
發表於 13-1-12 18:26 |只看該作者
都系一歲後就有俾囡囡食嘅~~


大宅

積分: 1453


15#
發表於 13-1-14 15:07 |只看該作者
這2天也繼續試吃!
其實, 阿囡6個月開始, 我就用肉(豬肉/牛肉/雞肉/魚肉)煮粥仔啦~
不過當然一開始, 係一大舊煮味同肉汁出來...
到佢吞野叻左, 大約9-10個月大時, 就攪碎魚肉煮, 阿囡食到的!
到1歲, 開始攪碎豬肉/牛肉, 用機攪, 我覺得好碎好冧, 因為我自己會唔用牙, 梅梅下都吞到, 先比阿囡食!
昨天又用好碎的豬肉+節瓜煮粥仔, 一用瓜煮粥仔, 就一定好"棉"! 不過阿囡都仲係梅來梅去, 吞唔到咁! 好細的, 佢都OK, 大粒小小, 其實唔算好大粒, 就吞到想嘔, 吐反出來!
不過我會繼續試試! 多謝大家!
補充: 大大舊麵包, 大大舊香蕉, 佢係完全冇問題!


男爵府

積分: 8523


16#
發表於 13-1-14 21:23 |只看該作者

回覆:食到肉碎沒有

she is just lazy
..........
you have served her so well.that she is a little spoilt.......


try to just her her meal a little later than scheduked so that she is more hubgry then usual and then see if she eats it up without complaint?

………
…………

good luck

點評

ywchan7e  thanks thanks. I will try again and again. 唔比佢偷懶!!  發表於 13-1-16 16:16


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-1-14 21:47 |只看該作者

回覆:食到肉碎沒有

有無加水?加水啲肉會碎啲



點評

ywchan7e  昨晚再攪, 加左D水...好似真係冧身D! 我會再試! Thanks thanks.  發表於 13-1-16 16:17

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo