論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 337


1#
發表於 13-1-4 09:23 |只看該作者
姐姐已經做了四個合約,上年十二月剛續約,上個約返菲律賓兩次,由於要配合我的大假,佢每次只能放一個星期,尋晚出糧兼計埋D假比佢,我扣左額外機票大概$1700,是否恰當?其實我都考慮左好耐,兼上個月佢想問我借兩萬大元起樓,尋晚我話最多借兩個月人工,點知佢話不用借,每個月寄人工回鄉下,我仲警告佢如果問財務借,我必定會炒佢!
大家請給些意見




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo