論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 492


1#
發表於 13-1-3 01:34 |只看該作者
今姐姐已來了半年,工作勤力,準時回家,悉心教導及照顧仔仔,星期日回家自動自覺清潔,不講電話,清潔衛生,煮食好味。最令我感動的兩件事
1. 因為姐姐做得好好所以每個月都比多二至三佰蚊比佢,佢將我比佢既錢買返唒玩具同衫比仔仔,重要件件都好貴。
2. 姐姐每次放假7點就會出街,上星期日我訓過龍10點先起身,重見到佢係屋企,我問佢做咩唔出去,佢話我訓咗冇人照顧仔仔,想比我訓多陣所以冇叫醒我,我聽到真係好感動。
因為之前姐姐係香港做咗7年同一僱主,咁我問佢收咗幾多長期服務金,佢話因為僱主話唔夠錢比佢,祇可以比到一個月人工
頭兩年合約一個月祇係比放一日假,重pk到唔補水
第三四年一個月放兩日
第五六年放一個月放三日
第七年先可以放番四日,第8年姐姐話要返去結婚唔做先甩難
洗衣機洗爛個洗衣球都要姐姐賠錢,朝七晩十一做不停!
佢同姐姐講如果返香港通知佢,佢會再請


點解呢個世界有D咁既人


禁止訪問

積分: 2412


2#
發表於 13-1-3 01:58 |只看該作者

版主 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3868


3#
發表於 13-1-3 02:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 730


4#
發表於 13-1-3 02:09 |只看該作者
回覆 babii.yan 的帖子

講得好啱!頭半年我都覺得自己終於揾到個好姐姐!但打後真係同頭半年唔同!佢同你個姐姐一樣都同我講前個僱主幾咁唔好,數呢樣果樣~祝好運


禁止訪問

積分: 3868


5#
發表於 13-1-3 02:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41556


6#
發表於 13-1-3 07:26 |只看該作者

引用:今姐姐已來了半年,工作勤力,準時回家,悉

原帖由 torrance 於 13-01-03 發表
今姐姐已來了半年,工作勤力,準時回家,悉心教導及照顧仔仔,星期日回家自動自覺清潔,不講電話,清潔衛生 ...
點解你姐姐唔去勞工處追討你?
勞工處實幫到佢


珍珠宮

積分: 41556


7#
發表於 13-1-3 07:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+torrance+於+13-01-03+發表今

原帖由 小mama 於 13-01-03 發表
點解你姐姐唔去勞工處追討你?
勞工處實幫到佢
係追討前僱主


子爵府

積分: 12000


8#
發表於 13-1-3 07:48 |只看該作者
good luck


伯爵府

積分: 18698


9#
發表於 13-1-3 07:56 |只看該作者

回覆:B-PAUL 的帖子

工人講的聽左就算
你咁上心?
打個三折有多
係咁好唔會蠢到放佢走啦
工人好精,你同佢老定僱主欠佢錢一定追到天涯海角,

不如你建議同佢去勞工處舉報前僱主,
淨係唔比假放已可入罪

不過我怕你知道真相會失望



點評

小冬姑  Agree!  Whatever they said, 90% are lies.  發表於 13-1-4 17:33
CurryCheng    發表於 13-1-3 16:58
pollytopig    發表於 13-1-3 15:18
sam1116  agree with u. 我姐姐夠講到前顧主好衰. 跟本就博你同情.. 呢招都睇到悶.  發表於 13-1-3 09:00


禁止訪問

積分: 16080


10#
發表於 13-1-3 08:03 |只看該作者

回覆:torrance 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3535


11#
發表於 13-1-3 08:31 |只看該作者
good luck


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-1-3 09:04 |只看該作者
我都唔相信舊僱主唔發長期服務金.. 或者 唔俾錢買假...
1 黎.. 走時.. AGENCY 都會同返個姐姐/僱主計清楚條數.
2 黎.. 佢地D乜乜工會咁多人... 個姐姐又唔會完全唔放假..佢總會識到D 人.. 聽到人講多... 就自自然然... 識...

個僱主..欠佢錢..佢追到天腳底都會追返個.僱主還..

點評

CJCJ  Agree  發表於 13-1-3 11:56


子爵府

積分: 10177


13#
發表於 13-1-3 09:07 |只看該作者
我對所有姐姐講既說話都會打個折扣先…有咁多朋友、工會、教會幫佢地,真係可以比人咁樣欺負左咁多年嗎?


大宅

積分: 1338


14#
發表於 13-1-3 09:08 |只看該作者

回覆:好想找到姐姐前僱主痛斥一番,為姐姐出口氣!

但係佢畢竟做左7年喎…


男爵府

積分: 6885


15#
發表於 13-1-3 09:09 |只看該作者
我姐姐之前係星加坡做,都係無假放,
佢都話唔知點解可以挨到7年,一個月一日假,
不過佢話前僱主對佢好好,所以佢KEEP 住係度做.

宜家就黎同佢續約喇, 我地真係好彩請到好姐姐


大宅

積分: 4919


16#
發表於 13-1-3 09:10 |只看該作者
該工人是自己辭職,而顧主是有繼續請工人,那麼該工人是不可以追討長期服務金的.她能拿到一個月額外的薪金已經是很好的了.



按勞工處法例:


僱主於何時需要向其僱員支付長期服務金?
當僱員根據一份連續性合約受僱不少於5年,僱主必須在下列情況下向僱員支付長期服務金:-

•該僱員遭解僱,而解僱之理由並非因嚴重過失或裁員;
•該僱員被註冊醫生證明其不適合現時的工作,並因此而辭職;
•該僱員已年屆65歲或以上,並因此而辭職;或
•該僱員在職期間死亡。
長期服務金應在終止僱傭合約日期起計的七天內向僱員支付。

點評

CJCJ  Very clear! But so many employers still don't know that.  發表於 13-1-3 11:57


別墅

積分: 864


17#
發表於 13-1-3 09:17 |只看該作者
回覆 torrance 的帖子

絕對無可能!真係咁差,做2年仲唔走佬要做夠7年,不如你又試下1個月放1日假比佢,無補水,睇下佢會唔會告到你癡肺


侯爵府

積分: 21225


18#
發表於 13-1-3 09:19 |只看該作者

引用:我都唔相信舊僱主唔發長期服務金..+或者+唔

原帖由 sweeticandy 於 13-01-03 發表
我都唔相信舊僱主唔發長期服務金.. 或者 唔俾錢買假...
1 黎.. 走時.. AGENCY 都會同返個姐姐/僱主計清楚條 ...
我都係咁話,就算佢唔敢追,工會大把人幫佢追,追到分返份佣幾好!我亦唔相信值八年長服都唔追囉!樓主你信佢嘅話,帶佢去勞工處啦,如果個前僱主真係欠薪,咪等佢坐下監啦,我地响各大報章等消息。
P.S.:工人始終係工人,佢地講乜,真係聽咗就算,可以成日講大話死老豆老母仔女病危嘅民族,可信性有幾高


大宅

積分: 1907


19#
發表於 13-1-3 09:20 |只看該作者
個姐姐咁好, 佢地都唔識珍惜, 仲洗死人, 呢d僱主真係cheap爆

你姐姐用返你比多佢d人工嚟買返野比個仔, 真係巧感動呀


點評

wongjoetabo  agree  發表於 13-1-3 13:23


大宅

積分: 3380


20#
發表於 13-1-3 09:29 |只看該作者
蕃薯仔媽媽 發表於 13-1-3 09:19
我都係咁話,就算佢唔敢追,工會大把人幫佢追,追到分返份佣幾好!我亦唔相信值八年長服都唔追囉!樓主你信 ...
老實說, 我唔會信個工人咁都仲左7年囉, 如果僱主咁衰都做7年, 會唔會佢之前份工超筍? 無野做既?人工好高? 好多好野偷? 好多野係相向既, 佢肯留咁耐一定有佢原因‧如果唔係, 佢就一定講大話了, 洗衣機洗爛個洗衣球都要姐姐賠錢,可能呢個係事實, 但事實既背後, 會唔會係佢成日都整爛僱住D好貴既野, 如冷氣, 按摩椅,抽濕機等....所以僱主咩都要佢賠...
頭半年工人通常都好啦, 正常...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo