論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1724


1#
發表於 13-1-3 22:47 |只看該作者
朋友介紹左個姐姐俾我(印尼), 佢依家係印尼, 我要點樣申請佢過來, Agent會唔會收我錢, 收幾多, 今日個姐姐同我講佢問左一間, 要收佢四個月糧同二千蚊, 佢覺得貴, 請問係咪一定要收, 搵邊間搞又快又平, 請有經驗的姐妹教下我, 謝謝!!


男爵府

積分: 6996


2#
發表於 13-1-4 00:19 |只看該作者

回覆:自己搵到個姐姐, 如何辦手續

我都想知,不過我個個係菲




複式洋房

積分: 134


3#
發表於 13-1-4 00:53 |只看該作者

回覆:自己搵到個姐姐, 如何辦手續

菲律賓$4800工人唔使比




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo