論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5214


1#
發表於 13-1-2 11:29 |只看該作者
今朝阿B poo poo,連衫都有,隻工人居然開熱水洗走D poo poo!今朝氣溫都有成15、16度,咁都要開熱水,煤氣費佢俾呀!

其實之前我已經知佢開熱水洗野,但唔知洗乜!但今朝阿B嘅衫係熱嘅,證據確鑿!


大宅

積分: 2152


2#
發表於 13-1-2 11:35 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

我個隻又係,俾我捉到時加凍水沖淡D熱水:;pppp:
之此我說要用涷水(黑面)
她們真的好




男爵府

積分: 5214


3#
發表於 13-1-2 11:41 |只看該作者
tokuro 發表於 13-1-2 11:35
我個隻又係,俾我捉到時加凍水沖淡D熱水
之此我說要用涷水(黑面)
她們真的好: ...
佢仲話開小小喎,我話開小小都係開,如果煤氣費成千蚊佢俾呀!

我好肯定之前得果十度以下,連洗手都開埋熱水啦!我自己都係用凍水洗咋!

成日咁開熱水法,張煤氣單唔得掂!


珍珠宮

積分: 34658

馬年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 13-1-2 11:45 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

佢地真係好煩!




Minniemouse:-P


大宅

積分: 2950


5#
發表於 13-1-2 11:55 |只看該作者
pandey 發表於 13-1-2 11:29
今朝阿B poo poo,連衫都有,隻工人居然開熱水洗走D poo poo!今朝氣溫都有成15、16度,咁都要開熱水,煤氣 ...
我31號早收工, 見工人抺WINDOW。係度 C C SH SH... 我話仲咩呀,佢話 D 水好凍...我就 O 左咀, 怎麼不戴手套... 仲叫佢 開熱水啦.... 我心林,你咁唔捱得, 點出黎打工呀!
但我老公返到屋企,我把件事話佢知, 老公話, 咁凍,可能佢想叫你比佢過2日先抺呢~~~
我話: 每星期都要做格啦, 有手套 有熱水 好好格啦WOR..... 我好衰咩?~


水晶宮

積分: 74328


6#
發表於 13-1-2 12:12 |只看該作者
用熱水洗衫會縮水架喎.
但如果太凍,手洗又真係好辛苦,
不如用熱水煲煲水,加落凍水度啦.
平過用熱水爐好多.


男爵府

積分: 5214


7#
發表於 13-1-2 12:22 |只看該作者
eresa 發表於 13-1-2 11:55
我31號早收工, 見工人抺WINDOW。係度 C C SH SH... 我話仲咩呀,佢話 D 水好凍...我就 O 左咀, 怎麼不戴 ...
我果隻話唔使用手套!

果陣得果5、6度,仲係著住短褲,我問佢唔凍咩,佢話唔凍!今日都有成16度啦!居然走去開熱水!佢地真係做埋D野係估你唔到囉!


大宅

積分: 2152


8#
發表於 13-1-2 13:05 |只看該作者

引用:Quote:eresa+發表於+13-1-2+11:55+我31號早

原帖由 pandey 於 13-01-02 發表
我果隻話唔使用手套!

果陣得果5、6度,仲係著住短褲,我問佢唔凍咩,佢話唔凍!今日都有成16度啦!居然走 ...
冇錯...她們做嘢好鬼煩
有自己果套...成日做錯嘢但又多多解釋(feeling 我話錯她gum )




大宅

積分: 2786


9#
發表於 13-1-3 08:12 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

我果個見佢今朝開咗熱水爐,應該係用熱水拖地同抹嘢,我經過專登off 咗佢(因為我知佢跟住會手洗自己d 衫。果然佢洗果時又開番,咁即係好肯定佢以前凍果時都已經咁做!不過算了,自己慳番啖氣,兩星期後都預咗炒




大宅

積分: 3380


10#
發表於 13-1-3 09:33 |只看該作者
回覆 方方媽媽 的帖子

以前好凍天氣我會叫工人用熱水洗碗的, 但新黎呢個唔掂, 用熱水加開浴室寶(暖爐) 洗佢自己D衫同洗浴室, 琴日係15,16度喎, 激死!


男爵府

積分: 7125


11#
發表於 13-1-3 09:42 |只看該作者
你地有無試過得幾度自已不停做家務?包括洗野,我覺得吾凍,但停下來好快會覺凍


男爵府

積分: 5214


12#
發表於 13-1-3 09:55 |只看該作者
jjess 發表於 13-1-3 09:33
回覆 方方媽媽 的帖子

以前好凍天氣我會叫工人用熱水洗碗的, 但新黎呢個唔掂, 用熱水加開浴室寶(暖爐) 洗 ...

係呀,15、16度都仲用熱水先攞命!好肯定佢沖完涼都用熱水洗自己衫啦!

工人係唔會同你慳!


大宅

積分: 4453


13#
發表於 13-1-3 11:11 |只看該作者
我個隻成日都用熱水洗手呀,洗bb衫呀,佢地好鍚身架


大宅

積分: 1617


14#
發表於 13-1-3 12:32 |只看該作者
我嗰個又係長開熱水爐的...我就叫佢怕凍就用手套唔好用熱水...佢無理...我要返工...日頭管唔到...夜晚我一聽到個爐著咗就會借啲二熄咗佢...我心諗我自己都係用凍水之嘛...連我沖涼都照用熱水搞到我唔夠熱...講極都發夢


禁止訪問

積分: 36


15#
發表於 13-1-3 12:51 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4814


16#
發表於 13-1-3 14:06 |只看該作者

sugarwinnie 的帖子

我工人又係,小小野就去開爐,就快炒佢!




侯爵府

積分: 21227


17#
發表於 13-1-3 14:18 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

係咁衰架喇佢地,once你叫過佢地可以用熱水,咁你預咗十幾廿度都用熱水洗衫洗碗抹地架喇,所以我自己都以身作則,淨係沖凉先用熱水。


大宅

積分: 2843

好媽媽勳章


18#
發表於 13-1-3 15:04 |只看該作者

回覆:jjess 的帖子

X2 我個工人都係咁,開住熱水,浴窒寶洗手布,地布,自己衫。

就算2x度,佢都趁人地開熱水沖涼時,佢係廚房用熱水冼碗:;pppp:




大宅

積分: 1523


19#
發表於 13-1-3 16:08 |只看該作者
個個都當左自己係公主, 開熱水都係洗你洗,佢鬼會諗咁多..


男爵府

積分: 9819

2024年龍年勳章


20#
發表於 13-1-4 01:19 |只看該作者

回覆:工人用熱水洗衫!

等佢地洗到隻手爆哂:;pppp:


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo