2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4432


1#
發表於 12-9-17 16:00 |只看該作者
本帖最後由 Babybaby2011 於 14-8-26 15:34 編輯

Deleted


禁止訪問

積分: 29958


2#
發表於 12-9-17 19:17 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 119


3#
發表於 12-9-17 19:23 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 486


4#
發表於 12-9-17 22:51 |只看該作者

 

本帖最後由 Yvonne=D 於 12-9-17 22:53 編輯

 


別墅

積分: 992


5#
發表於 12-9-18 12:51 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

hello,我地係 baby boy!!<br><br>


大宅

積分: 2411


6#
發表於 12-9-18 20:12 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

我個係女仔




侯爵府

積分: 23674

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-9-19 14:38 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

here




禁止訪問

積分: 971


8#
發表於 12-9-20 00:27 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4620


9#
發表於 12-9-22 14:31 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

mine is boy


大宅

積分: 1758


10#
發表於 12-9-23 00:26 |只看該作者

回覆:4 月2 日bb 揮手區

baby boy too !



This is Blythe~~~~~ [img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid106/peb3d24df3abafa538e08eaa01e1ab5cd/f96dbd55.jpg[/img]


大宅

積分: 4432


11#
發表於 12-9-23 00:30 |只看該作者

回覆:ball_b 的帖子

唔知各位bb而家每日食幾多次奶奶及分量呢?出牙未?開始食糊仔嗎?識得轉身嗎?


侯爵府

積分: 23674

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-9-23 22:13 |只看該作者

引用:唔知各位bb而家每日食幾多次奶奶及分量呢?

原帖由 Babybaby2011 於 12-09-23 發表
唔知各位bb而家每日食幾多次奶奶及分量呢?出牙未?開始食糊仔嗎?識得轉身嗎?

...
my baby is boy, 1日4歺,7-8 安。開始俾佢試食糊仔,未出牙,識反身




大宅

積分: 2019


13#
發表於 12-9-24 12:40 |只看該作者
我個係囝呀, 現在每天食五餐, 要迫才食倒6安 開始食糊仔, 一日一次, 但只食小半碗再補2-3安奶.


大宅

積分: 4432


14#
發表於 12-9-24 14:55 |只看該作者

回覆:Potato_K 的帖子

我個仔每曰食4餐平均每次8安左右。但我未開始比糊仔佢食。唔知你哋比邊隻糊仔bb食呢?我收到雀x 同美素x兒試食裝,但唔会比雀x試,因為係大陸做。打算比美素bb試。唔知仲有冇其他牌子可以試呢?


男爵府

積分: 6253


15#
發表於 12-10-7 16:48 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

今日先發現依個揮手區!男仔,一日5餐,每次120-180ml 不等。識反一邊未識反番轉,每天食少少米糊,未出牙。




複式洋房

積分: 333


16#
發表於 12-11-20 23:58 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

可以試下babynat


複式洋房

積分: 147


17#
發表於 12-11-21 11:26 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

Hello i m 4.2 boy born in kwung wah hospital. Now live in lam tin & yuen long (porpor\'s home)
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 147


18#
發表於 12-11-21 11:55 |只看該作者

回覆:sansanho 的帖子

原來未講近況添,阿仔1日4-5餐奶,每餐5-7安,有食糊仔,唔鍾意食粥...肯食d魚,蛋黃,豬肉碎,南瓜,茶點食水果,餅仔,我正嘗試俾多野佢食。
佢之前明明識轉身,後來唔肯,一早識企同鍾意俾人扶住行(TikTak 企鵝咁),尤其坐學行車之後。又會尖叫大叫大笑,鍾意踢波。
呢兩日仲講bb話,識叫"爸爸",少叫"媽媽",激死我




複式洋房

積分: 147


19#
發表於 12-11-21 11:56 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

My son likes healthy times - banana favor




大宅

積分: 4620


20#
發表於 13-1-4 09:21 |只看該作者

回覆:sansanho 的帖子

咦! 我仔都係廣華wo, 唔知我地有無見過呢?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo