烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5807


1#
發表於 13-1-6 11:01 |只看該作者
想問有冇人用過唔同型號o既panasonic麵包機?
我想知係咪個個model個麵包機攪拌片係咪一樣...
因為想換機, 唔知留唔留返舊model個攪拌片好~


水晶宮

積分: 64904


2#
發表於 13-1-6 11:47 |只看該作者

引用:想問有冇人用過唔同型號o既panasonic麵包機

原帖由 KYU_CHEER 於 13-01-06 發表
想問有冇人用過唔同型號o既panasonic麵包機?
我想知係咪個個model個麵包機攪拌片係咪一樣...
因為想換機, ...
唔一樣。不過據聞日版104同台版105既葉片一樣。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3#
發表於 13-1-6 13:15 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 13-1-6 11:01
想問有冇人用過唔同型號o既panasonic麵包機?
我想知係咪個個model個麵包機攪拌片係咪一樣...
因為想換機, ...
你用開邊部,而家又想換邊部呢?


男爵府

積分: 5807


4#
發表於 13-1-6 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KYU_CHEER+於+13-01-06+發表

原帖由 Cayee 於 13-01-06 發表
唔一樣。不過據聞日版104同台版105既葉片一樣。
Thanks





男爵府

積分: 5807


5#
發表於 13-1-6 22:09 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

我用緊103,想換105




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


6#
發表於 13-1-6 23:15 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 13-1-6 22:09
我用緊103,想換105
呢兩部葉片未必一樣,等我一陣睇下先


珍珠宮

積分: 37201


7#
發表於 13-1-7 00:17 |只看該作者

引用:Quote:KYU_CHEER+發表於+13-1-6+22:09+我用

原帖由 tp168 於 13-01-06 發表
呢兩部葉片未必一樣,等我一陣睇下先
唔同嫁,果時有人研究過103葉同104葉,104曰版就應該同105一樣




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


8#
發表於 13-1-7 00:19 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-1-7 00:17
唔同嫁,果時有人研究過103葉同104葉,104曰版就應該同105一樣
哦,咁我唔去睇喇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo