想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


1#
發表於 13-2-5 02:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6308


2#
發表於 13-2-5 04:01 |只看該作者

引用:今日終於m到啦(4/2)..等左個幾月啦m到都總

原帖由 arwing113 於 13-02-05 發表
今日終於m到啦(4/2)..等左個幾月啦m到都總好過之前驗吾到有bb但又無經期..人都放心晒原本打 ...
通常周期幾內?




侯爵府

積分: 22635


3#
發表於 13-2-5 08:16 |只看該作者

引用:今日終於m到啦(4/2)..等左個幾月啦m到都總

原帖由 arwing113 於 13-02-05 發表
今日終於m到啦(4/2)..等左個幾月啦m到都總好過之前驗吾到有bb但又無經期..人都放心晒原本打 ...
最好量埋體溫準D




大宅

積分: 2207


4#
發表於 13-2-5 09:57 |只看該作者
平均cycle幾多日?


禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


5#
發表於 13-2-5 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arwing113+於+13-02-05+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


6#
發表於 13-2-5 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arwing113+於+13-02-05+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


7#
發表於 13-2-5 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5711


8#
發表於 13-2-6 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+13-02-05+發表最

原帖由 arwing113 於 13-02-05 發表
量體溫點計架
每日早上醒來個人盡量唔好郁(說話也不要講),就探熱(用口探丶耳探唔準),然後每天記錄。Plot graph就可以睇到排卵前體溫輕微下跌,然後上升,高溫期大約14日然後如果bingo就唔會跌,如果失敗就M到體溫跌。




男爵府

積分: 5711


9#
發表於 13-2-6 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+13-02-05+發表最

原帖由 arwing113 於 13-02-05 發表
量體溫點計架
量體溫好有用,除左可以預測排卵,仲可以睇到黃體夠唔夠(要有14日),如果bingo左又可以早d知(體溫不降)。




禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


10#
發表於 13-2-6 04:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arwing113+於+13-02-05+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


11#
發表於 13-2-6 04:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arwing113+於+13-02-05+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5711


12#
發表於 13-2-6 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SVbaby+於+13-02-06+發表量體

原帖由 arwing113 於 13-02-06 發表
如果黃體夠,排卵後有14日高溫期。黃體係幫助受精卵著床既,如果唔夠咁相對難d著床。量體溫要有恆心,minimum要做3個月先睇到pattern. 加油!{:1_1:}




水晶宮

積分: 64108


13#
發表於 13-2-6 12:18 |只看該作者
本帖最後由 cherrieloy 於 13-2-6 12:20 編輯

我有多囊, 比你地更難有B, 有用排卵紙, 量體溫, 我試左兩年都唔得, 醫生教我乜都唔好做, 唔駛排卵紙, 唔駛量體溫, 唔駛計安全期, 有MOOD隔日DO, 冇MOOD唔好夾硬黎, 我地係人唔係機器, 有情緒有感覺O既, 成日CHECK住CHECK住反而令自己緊張, 情緒都會影響賀爾蒙, 都會影響BINGO機會架, 平常心去享受, 唔好成日諗住, 就算安全期都KEEP住DO, 我識有人O係安全期DO都BINGO

另外, 平時生活同飲食習慣都要KEEP住健康, 當自己係大肚婆咁看待, 大肚婆要戒食乜你就戒食乜, 同埋食定MATERNA或純葉酸, 養好身體等待BB來臨


BTW, 我試左半年就BINGO (雖然我有食排卵藥幫助)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo