母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1167


1#
發表於 13-1-11 08:59 |只看該作者
我想問飲美綠, 好立克, 華田, 會否回奶? 我睇到啲 jm話麥芽會回奶, 令我對呢啲飲品都有啲驚唔敢飲....


大宅

積分: 4622


2#
發表於 13-1-11 09:01 |只看該作者

回覆:飲咗會否回奶....

唔怕啊,中藥大麥芽先係回奶架




大宅

積分: 1167


3#
發表於 13-1-11 11:14 |只看該作者

回覆:飲咗會否回奶....

乜係中藥嘅麥芽呀.... 我以為平時個啲添....因為自己好辛苦先至有而家呢個奶量, 我唔想因為一杯嘢飲就ko喇


大宅

積分: 4503

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章


4#
發表於 13-1-11 11:19 |只看該作者
我有飲美綠, 華田,好立克, 奶茶, 間中會飲杯咖啡添~ 對我就無影響奶量


大宅

積分: 4622


5#
發表於 13-1-11 11:36 |只看該作者

引用:乜係中藥嘅麥芽呀....+我以為平時個啲添...

原帖由 pinkyhung 於 13-01-11 發表
乜係中藥嘅麥芽呀.... 我以為平時個啲添....因為自己好辛苦先至有而家呢個奶量, 我唔想因為一杯嘢飲就ko喇
...
係呀,如果比大bb飲開奶茶,自己唔好貪得意一齊飲




大宅

積分: 1167


6#
發表於 13-1-11 12:44 |只看該作者

回覆:clemencebaby 的帖子

早前我帶阿仔睇中醫, 佢開咗啲開奶茶俾阿仔, 我見佢飲唔晒, 自己飲咗諗住可以自己飲完經啲奶俾佢...飲咗兩劑後奶量都冇減播


大宅

積分: 1238


7#
發表於 13-1-11 12:48 |只看該作者

引用:我有飲美綠,+華田,好立克,+奶茶,+間中會飲

原帖由 yuen 於 13-01-11 發表
我有飲美綠, 華田,好立克, 奶茶, 間中會飲杯咖啡添~ 對我就無影響奶量
我都係!




禁止訪問

積分: 2509


8#
發表於 13-1-11 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo