2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 749


1#
發表於 13-1-30 17:21 |只看該作者
第31周,感冒鳥


大宅

積分: 1317


2#
發表於 13-1-30 18:54 |只看該作者

引用:第31周,感冒鳥

原帖由 concon17 於 13-01-30 發表
第31周,感冒鳥
我都流鼻水了最近d菌好勁




別墅

積分: 749


3#
發表於 13-1-30 19:10 |只看該作者

回覆:amylcm 的帖子

我係流不停甘,只係飲多d水同瞓覺。

點評

sarahtam  我地現在唯一可做的方法都係飲水~休息....等佢好返!!  發表於 13-1-31 10:26


大宅

積分: 1317


4#
發表於 13-1-30 21:48 |只看該作者
我飲檸水\檸蜜,食橙,諗住用維他命c抗菌

點評

sarahtam  我都有, 不過近日D病毒太惡....  發表於 13-1-31 10:25


大宅

積分: 2098


5#
發表於 13-1-31 01:15 |只看該作者
我已經病了2星期, 又唔食得藥, 仲要係寒咳, 咳到訓唔到, 好辛苦!!
加上大住個肚, 有時仲咳~滲尿!! 好慘丫!!
大家要小心身體丫!!
http://www.pregnology.com/faralong.php?


別墅

積分: 749


6#
發表於 13-1-31 09:46 |只看該作者

回覆:sarahtam 的帖子

我打克痴都有尿

點評

sarahtam  我們陀了BB後, 腹部壓力增加, 打噴嚏時壓加增加, 膀胱括約肌鬆了, 所以滲尿  發表於 13-1-31 10:25


大宅

積分: 4963


7#
發表於 13-1-31 10:08 |只看該作者
sarahtam 發表於 13-1-31 01:15
我已經病了2星期, 又唔食得藥, 仲要係寒咳, 咳到訓唔到, 好辛苦!!
加上大住個肚, 有時仲咳~滲尿!! 好慘丫!! ...
我都係呀 !!!!! 成日咳,半夜起身咳,係呢幾晚先開始半夜咳少 dd,可以瞓下咋 我又係有時咳到滲尿,你知唔知點解呀?

點評

sarahtam  我今日好D啦!! 滲尿情況都有改善, 我地快D好返, 就唔會再滲尿!!  發表於 13-1-31 10:22
sarahtam  我們陀了BB後, 腹部壓力增加, 再上咳嗽時, 腹部壓力會再增加, 而引致滲尿!!  發表於 13-1-31 10:21


大宅

積分: 1819


8#
發表於 13-1-31 12:20 |只看該作者
我都係感冒鳥, wk 27...


複式洋房

積分: 144


9#
發表於 13-1-31 13:31 |只看該作者

回覆:concon17 的帖子

我30wks.病了三星期,起初都同你一樣,冇食葯,点知而家變了鼻豆炎,要食抗生素,夜晚仲鼻塞到瞓唔到.......如果冇好轉,一定要食葯呵!!

點評

sarahtam  我前前後後都病了3星期, 好彩今日有D起息, 終於無咁咳!!
祝你早日康復!!  發表於 13-1-31 15:34


別墅

積分: 749


10#
發表於 13-1-31 16:32 |只看該作者

回覆:lemonteaHK 的帖子

同病相鄰,一起加油!今天冇係甘流了。

點評

sarahtam  原來咁多人都病咗, 大家加油!! 快D好返!!  發表於 13-1-31 23:33


別墅

積分: 749


11#
發表於 13-1-31 16:33 |只看該作者

回覆:LKLK 的帖子

我十二月中開始都係晚上開始塞,健康院醫生開左盐水俾我滴鼻。


複式洋房

積分: 144


12#
發表於 13-1-31 20:12 |只看該作者

回覆:concon17 的帖子

加油呵…多飲水,最多去多几次厠所!食橙或飲康鈣C都有幫助。

點評

sarahtam  大家唯有飲多D水, 去多D廁所!!  發表於 13-1-31 23:35


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


13#
發表於 13-1-31 23:11 |只看該作者

回覆:感冒鳥

唉… 重感冒, 完全講唔到嘢, 最慘係我女都病埋, 仲發燒添… 照顧自己都勉強, 仲要威逼利誘個女食藥

點評

sarahtam  辛苦了媽媽!! 照顧自己之餘, 仲要照顧埋囡囡!!  發表於 13-1-31 23:34

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo