嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1284


1#
發表於 13-1-12 23:40 |只看該作者
請問1歲BB食面包可以當一餐嗎?應該買邊款面包俾BB食?




珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 13-1-13 01:46 |只看該作者
我覺得早餐食麵包都冇問題,但正餐就唔好喇


大宅

積分: 3219


3#
發表於 13-1-13 09:45 |只看該作者

回覆:請問1歲BB食面包可以當一餐嗎?應該買邊款面包俾BB食?

我覺得唔係咁好啦!




翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


4#
發表於 13-1-13 17:01 |只看該作者

回覆:ivytse_407 的帖子

一餐未必飽喎,我個女依家14個月,早餐都要食麥皮浸麵包先夠呀!



翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 13-1-13 17:33 |只看該作者
我覺得食麵包做一餐都無問題,麵包都系碳水化合物,都有營養嘅,不過會加奶或者湯,淨包太幹

可以買蒸嘅包,如果焗嘅就淨系包心,包皮熱氣


別墅

積分: 504


6#
發表於 13-1-14 01:07 |只看該作者
有時去街街, 俾D白方包+支奶當LUNCH


男爵府

積分: 8523


7#
發表於 13-1-14 21:28 |只看該作者

回覆:請問1歲BB食面包可以當一餐嗎?應該買邊款面包俾BB食?

好冇營養囉。。。。。。

同食白粥有乜分别?!?!?


男爵府

積分: 6393


8#
發表於 13-1-14 22:47 |只看該作者
斎麵包就唔得囉,可以搭配其他嘢一齊。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo