嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1602


1#
發表於 13-1-1 17:37 |只看該作者
人奶B,快一歲。
六,七個月果陣曾經食自家㷛糊仔,好叻,好多材料都加過肯食;份量仲夠代一餐奶;
但唔知係出牙定嘔過之後就唔食糊狀野,湯匙餵就合埋口,一啖都唔食。
而家淨係可以用筷子餵,幾條烏冬意粉之類;所有配料唔食,代唔度一餐;
好鍾意麵包,自己食,仲會追食。
體重兩三個月冇增長,而家仲學行,體力消耗,好快肚餓,邊有咁多人奶俾佢食。
有冇人有類似經驗,可否教教我?


大宅

積分: 1362


2#
發表於 13-1-2 00:53 |只看該作者

回覆:cherrappley 的帖子

我B九個半月,同你case一樣,人奶全埋身,開頭糊仔,粥仔也好好,後尾唔|ike糊狀唔開囗就轉杰粥,字母粉,爛飯,但亦好差,用筷子餵也只淺嘗,只愛飲奶,我都好煩惱,佢由重得好好,到宜家已兩個月冇增磅


翡翠宮

積分: 94880


3#
發表於 13-1-2 23:27 |只看該作者
之前鍾意食,依家唔食?其實佢肯食麵包都可以俾佢食,麵包都系碳水化合物,都有營養嘅


男爵府

積分: 5977

畀面勳章


4#
發表於 13-1-3 08:41 |只看該作者

回覆:一歲B,唔肯食固體

我仔都曾經係咁,唔願食粥,平時食開兩碗,但食一碗就唔食。之後轉下款,比下粉,烏冬,鬆糕,過左半個月後正常返





伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 13-1-4 07:58 |只看該作者

回覆:cherrappley 的帖子

我仔完全同你仔一樣,聽日一歲,轉飯就唔想食咁,只食白飯,好鍾意麵包,成日要埋身食奶。我就用筷子比佢食飯同餸。食粥可以食一碗,爛飯唔食,白飯食1/4-1/3碗,我由佢算啦,佢長高同識行個幾月,攪到好似唔識重,但又唔係超瘦,我諗住由佢一排係咁先


大宅

積分: 2006


6#
發表於 13-1-4 15:19 |只看該作者
我個囡1歲都係咁,唔食粥飯,只愛飲奶...


珍珠宮

積分: 40133


7#
發表於 13-1-4 20:12 |只看該作者
可以暫時俾BB食點軟既嘢。


男爵府

積分: 6393


8#
發表於 13-1-4 20:36 |只看該作者
出緊牙,胃口差D都好正常嘅,佢肯食麵包可以畀多D佢食架。


子爵府

積分: 11412


9#
發表於 13-1-4 23:47 |只看該作者

回覆:一歲B,唔肯食固體

我囡今個月一歲,情況都係。餵到無心機已經維持左成個月喇




禁止訪問

積分: 1278


10#
發表於 13-1-5 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 385


11#
發表於 13-1-10 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29789


12#
發表於 13-1-10 02:29 |只看該作者

回覆:一歲B,唔肯食固體

想食大人野,但又唔係咩大人野都肯食lor!




別墅

積分: 528


13#
發表於 13-1-11 01:33 |只看該作者
我情況一樣呀!唔再肯食粥仔喇!無論放幾多料都唔得!最後我煮兩餸一湯,白反任裝,即好似大人咁食法(一啖反一啖餸),成功!仲不停追住食!


大宅

積分: 1426


14#
發表於 13-1-12 00:28 |只看該作者

引用:我情況一樣呀!唔再肯食粥仔喇!無論放幾多

原帖由 cch111213 於 13-01-11 發表
我情況一樣呀!唔再肯食粥仔喇!無論放幾多料都唔得!最後我煮兩餸一湯,白反任裝,即好似大人咁食法(一啖反 ...
等我都試下!




禁止訪問

積分: 574


15#
發表於 13-1-14 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo