自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


1#
發表於 06-7-4 19:11 |只看該作者

將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

今日同亞仔泳完水,便通知職員到家庭更衣室換衫,,職員到更衣室先拍門無人應便用key開門但門開唔到,才知裡面應該是有人(但一路無人應門),我們便在門外等候,大約十分鍾,有一媽媽和囝囝(大約10歲)到來(因她不知道我們在排隊),又叫了另一個職員開門,職員又一次拍門,又無人應便又嘗試用key開門,又開唔到,於是我們便一起等候,其間媽媽跟囝囝講,咁耐都未得不如你自己去男更衣室沖身,但囝囝不肯,又一齊等。

無幾耐。門終於開了,一個男人跟一個女孩子在內,那個男人斯斯然站在門口不出來手指指著我的臉。

他說:我有小朋友,梗係要慢慢換,你點解要催我拍我門。

我話:唔係我拍架。

他說:唔係!你咪等下羅。(仍然站在門口不出來)

我說:你係咪換完啦,請你出來。(我讓開路口)

他說:無呀,我聽到有人話我咁耐"姐"。(他仍然站在門口不出來)

我話:唔係我講架,你想點呀。

他說:咁唔係你咪得羅。(他才慢慢行出來)

我馬上火起 ,你一開門,唔知知道係邊個拍門和說話就指著我責罵,跟本佢係裡面什麼都聽到,但又唔應門,仲慢慢拖延時間,正C6。


侯爵府

積分: 22858


2#
發表於 06-7-4 19:19 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

車....LEE D C6應該捉去.... 啦........比著係我.....我實 佢呀......阻住地球轉.....人地拍門..都應該應下人MA...啞架....無禮貌.....無人格.....


大宅

積分: 2166


3#
發表於 06-7-4 19:20 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

呢個男人都算衰格!!!

既然佢知道有人拍門,佢應該出聲話俾人知,入面有人.出咗嚟唔肯讓開仲聲大夾惡. 真係鄧佢既細路慘,有咁既老豆...


大宅

積分: 2166


4#
發表於 06-7-4 19:23 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

話是話,你哋覺唔覺得將軍澳有啲人好無禮貌...sorry,我只係話一部份粗人.

有一次我同朋友去將軍澳某酒樓既廁所,明明排緊隊,有個c奶入到嚟見到有廁所就衝入去.我出聲叫佢排隊,佢仲話:"你理得我啊?"

我後面啲人又唔話佢,唔知係唔係見慣哩啲人呢???


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-7-4 20:03 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

我o個日去濕地garden都有呢o的c6 , 我仲同佢嘈, garden有個觀鳥屋, 有3層, 但只有一條木樓梯, 如果2個大人一起行已沒有空位(如扶手電梯), 已經一邊上, 一邊落, 我行落o個方向, 行到一樓時當時我講緊電話, 我honeyo係度自言自語話, 教仔吾o係呢o個時候呀?, 原來我地前有1個大約1-2yrs小朋友有o個c6 看著o個個小朋友行樓梯, 初時我仲講緊電話, 但我看住o個個小朋友1腳行誇3及樓梯, o個c6 只係1手拖住o個小朋友, 我見到好危險, 跟住叫同我講電話o個朋友等陣, 我同o個c6

我講"先生, 你不如抱起個o個小朋友先啦, 後便好多人行梗落呢"
講左一次佢扮聽吾到, 我講多一次, 佢都係扮聽吾到, 跟住我同電話個朋友講番發生什麼c, 但o個c6 都係一路都由得個小朋友行到落最地下, 我一路都行佢地後面, 一出到門口,

個c6話"c9, 講電話就講電話, 理人金多o野"

我話:"你阻住後面o的人, 你金樣你個仔好危險"

個c6話" 佢吾係我o個仔, 只係左住你"

行都出去, 佢o的屋企人o係度,

我大sing問:個細路如果有什麼邊個負責

有另1個男人答(相信係個細路father): 你負責!


個男人什麼都吾知
亂答24

如果o個係佢個仔, 佢個仔有什麼不測, 真係活該


大宅

積分: 1985


6#
發表於 06-7-4 20:06 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

冇風(到)
BB保你大  皇帝仔BB


大宅

積分: 1065


7#
發表於 06-7-4 21:12 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

遇著啲咁人真係...

同佢吵盞有失身份...


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


8#
發表於 06-7-4 22:07 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

你不如問佢, 無人應門自然會拍多兩次門, 點知係咪有人死係裡面. 最起碼應下人裡面有人, 咁你地自然唔會拍門, 痴線...........


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


9#
發表於 06-7-5 02:23 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

我以前都係住將軍澳,將軍澳變左好多,雜左~
翠林,寶林,景林都係黑點~黑社會又有...童黨又有~


公爵府

積分: 28838


10#
發表於 06-7-5 02:26 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)


別墅

積分: 974


11#
發表於 06-7-5 03:03 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

咁既男人都有,佢個仔自然慘啦,我估做佢老婆仲慘囉!


子爵府

積分: 11657

畀面勳章


12#
發表於 06-7-5 03:12 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

呢啲人應該 都不知所謂


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


13#
發表於 06-7-5 09:20 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)


衰格!! 唔洗指意佢教好個女啦!! 小家!! 自私!! 無品!! 不知所謂!!


子爵府

積分: 11688


14#
發表於 06-7-5 10:15 |只看該作者

Re: 將軍澳泳池小器C6 (請幫我評下理)

呢 d 男人唔死都無用

唉, 又多個泳池亞叔

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo