求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5181


1#
發表於 13-1-13 00:29 |只看該作者
其實我知好似唔係咁好,但又真係唔知問咩喎,如果問福利之類問題會唔會被人唔係咁好印象呢




複式洋房

積分: 283


2#
發表於 13-1-13 17:35 |只看該作者
唔係架做野同搵工都係睇個間公司有咩福利、問係好正常、除非你諗住係過度期費事問啦


公爵府

積分: 25384


3#
發表於 13-1-14 14:23 |只看該作者

引用:其實我知好似唔係咁好,但又真係唔知問咩喎,

原帖由 Jessiejazz 於 13-01-13 發表
其實我知好似唔係咁好,但又真係唔知問咩喎,如果問福利之類問題會唔會被人唔係咁好印象呢



...
問假期




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo