自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7626


1#
發表於 06-7-5 01:00 |只看該作者

D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

我係街度熱到就黎溶.....
但就成30度, 個個女學生仲著件藍色冷衫
係佢地身子弱? 定係我out呢?


男爵府

積分: 5887


2#
發表於 06-7-5 01:03 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

可能係 fashion!!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


已刪除用户

積分: 60176


3#
發表於 06-7-5 01:03 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12931


4#
發表於 06-7-5 01:06 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 06-7-5 01:08 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

d男仔都一樣著 ?-( ?-( ?-(

但一去街wet就有禁少布著禁少布,諗到我頭都大
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


男爵府

積分: 7626


6#
發表於 06-7-5 01:15 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

靚?!
我睇佢地就出熱痱都似


大宅

積分: 1736


7#
發表於 06-7-5 01:20 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

係唔係學校/商場d冷氣太凍呀~


禁止訪問

積分: 12931


8#
發表於 06-7-5 01:23 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7626


9#
發表於 06-7-5 01:31 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

我今日就係見到成班.....應該係全部女學生
大熱天時體育堂著住件藍色冷衫......跑操場........
真係嚇到我眼都凸
佢唔中暑我中暑阿!!!!!!




珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 06-7-5 02:06 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

信媽 寫道:
我係街度熱到就黎溶.....
但就成30度, 個個女學生仲著件藍色冷衫
係佢地身子弱? 定係我out呢?


佢地為左遮住個胸丫嘛,嗰個年齡係咁架啦,
我嗰時都係咁,仲有佢地覺得型d攞,
d學生不嬲要靚唔要命架啦~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 9089


11#
發表於 06-7-5 02:11 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

sharonhwyc 寫道:
佢地為左遮住個胸丫嘛,嗰個年齡係咁架啦,
我嗰時都係咁,仲有佢地覺得型d攞,
d學生不嬲要靚唔要命架啦~



會靚D 唔多覺喎
?-( ?-( ?-(


洋房

積分: 573


12#
發表於 06-7-5 02:12 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

見到佢地我實投降,熱到死仲着住件冷衫


大宅

積分: 1455


13#
發表於 06-7-5 08:14 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

信媽 寫道:
我係街度熱到就黎溶.....
但就成30度, 個個女學生仲著件藍色冷衫
係佢地身子弱? 定係我out呢?


唔係身子弱,係個腦弱....智


禁止訪問

積分: 20403


14#
發表於 06-7-5 09:13 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1222


15#
發表於 06-7-5 09:22 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

嘩 ! d 白色校服裙有


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 06-7-5 09:26 |只看該作者

Re: D女學生係唔係唔怕熱?30度仲個個著件藍色冷衫

大家都做過學生架..點會唔明佢地諗乜?

依家d學校有冷氣...係學校係要著背心架..唔係都真係幾凍...重要久唔久有d好壯冇著冷背心既同學話好熱..再較冷幾度...
出街囉...一黎又除又著好麻煩,二黎d校服大多數都幾透視架..白色既,淺色少少既...大都睇到內衣褲啦..著左底裙都會睇到底裙...曬起上黎內衣都現到少少,三黎大家發育中...胸大胸細都怕比人笑...咪要遮一遮囉

我果時都係咁呢 不過又講真...慣左又唔會覺得好熱好大汗

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo