自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 7533


1#
發表於 12-7-15 13:38 |只看該作者
新居裝修完,係唔係應該等埋D新傢俬送齊先滅蟲呢?800呎3房兩廳應該要用幾多個滅蟲煙霧彈呢?邊種彈/牌子較好呢?點完後大約幾多個鐘可以清潔?要用什麼抹傢俬呢? 請有經驗的媽咪指教下!thanks!




大宅

積分: 2356


2#
發表於 12-7-15 13:45 |只看該作者

版主 的帖子

最好過夜,你預3--4個左右la, 我都用左7個驚佢哋唔死, 我用殺x死




男爵府

積分: 7533


3#
發表於 12-7-15 15:01 |只看該作者

引用:最好過夜,你預3--4個左右la,+我都用左7個

原帖由 ex-g 於 12-07-15 發表
最好過夜,你預3--4個左右la, 我都用左7個驚佢哋唔死, 我用殺x死
Thanks for sharing!咁如果每間房同廳都用一個,連埋廚房大約5、6個就ok!但D煙霧會唔會好勁滲出門外影響到人呢?因為我知道隔離屋太太有嚴重氣管敏感,好怕D煙影響到佢,之前裝修打地蠟同油牆,都要提早通知佢安排迴避,如果D煙好勁就唔可以過夜啦!




大宅

積分: 2356


4#
發表於 12-7-15 15:11 |只看該作者

NaughtyLuiLui 的帖子

一係你用膠紙封住門口條"la",再同管理處講聲





大宅

積分: 2356


5#
發表於 12-7-15 15:13 |只看該作者

NaughtyLuiLui 的帖子

我都諗住搬晒d嘢同剩低d傢俬齊晒再炸多次




水晶宮

積分: 59166


6#
發表於 12-7-15 15:15 |只看該作者
3間房 - 3個
2龐 - 2個
廚房 - 1個

次所打開門ok了…


男爵府

積分: 7533


7#
發表於 12-7-15 23:33 |只看該作者

引用:一係你用膠紙封住門口條"la",再同管理處講

原帖由 ex-g 於 12-07-15 發表
一係你用膠紙封住門口條"la",再同管理處講聲
係喎!一於封住D門la先!我會早幾日通知隔離屋同管理處架啦!




男爵府

積分: 7533


8#
發表於 12-7-15 23:35 |只看該作者

引用:3間房+-+3個2龐+-+2個廚房+-+1個次所打

原帖由 shannnb 於 12-07-15 發表
3間房 - 3個
2龐 - 2個
廚房 - 1個
哈哈!我又諗漏咗個廁所!多謝提醒




複式洋房

積分: 235


9#
發表於 12-7-22 22:56 |只看該作者
如果已住緊人既屋,可以點安排?


翡翠宮

積分: 78964


10#
發表於 12-7-22 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ex-g+於+12-07-15+發表最好過

原帖由 NaughtyLuiLui 於 12-07-15 發表
Thanks for sharing!咁如果每間房同廳都用一個,連埋廚房大約5、6個就ok!但D煙霧會唔會好勁滲出門外影響到 ...
你真好



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


11#
發表於 12-7-22 23:05 |只看該作者

引用:如果已住緊人既屋,可以點安排?

原帖由 elmonormal 於 12-07-22 發表
如果已住緊人既屋,可以點安排?
我都想知



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 2252


12#
發表於 13-1-14 11:20 |只看該作者
炸完後大約幾多個鐘可以清潔?要用什麼抹傢俬呢?


男爵府

積分: 7533


13#
發表於 13-1-15 11:14 |只看該作者
sandrah 發表於 13-1-14 11:20
炸完後大約幾多個鐘可以清潔?要用什麼抹傢俬呢?

佢寫兩三個小時OK,但我炸完後過咗成晚先返去抺,想焗耐D,先用清水抺,再用消毒滴露開水抺


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-1-15 11:16 |只看該作者
既然新屋, 點解唔搵人滅蟲?

我好驚呢D野.

我搵人幫我滅蟲, 我先搬入去架~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo