跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2602


1#
發表於 13-2-8 13:24 |只看該作者
今日去左健康院覆診(2歲半),之前一直好擔心唔合格,好彩同姑娘對答時,囝囝都可以做到,真好。有冇其他媽咪都帶小朋友覆診?


大宅

積分: 3318

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


2#
發表於 13-2-11 15:47 |只看該作者
上次9月覆診後,又話3個月後會再review,到而家都未有通知,咁你係咪唔使再去?


大宅

積分: 2602


3#
發表於 13-2-14 20:52 |只看該作者

回覆:babibird 的帖子

係呀,唔駛再覆診了。姑娘話下次見面就係四歲嘅時候,返去做視力測試。你上年9月覆完診,冇俾張預約紙嗎?或者打去問下都好


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo