2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 656


1#
發表於 12-12-11 17:07 |只看該作者
本帖最後由 kwanc9hoho 於 12-12-11 17:07 編輯

我下個月生啦,想問吓.....
1)St Paul 多唔多B6呀??
2)我產後好想餵人奶,醫院/護士support嗎?
Thanks


複式洋房

積分: 178


2#
發表於 13-1-15 14:02 |只看該作者
我係st paul生嫁


大宅

積分: 3962


3#
發表於 13-1-15 23:33 |只看該作者

回覆:係St Paul生嘅媽媽請進~~~

B6係雙非?如果係都幾多嗄!但唔覺得有咩影響,喂人奶除左生咗頭幾個鍾唔可以喂,剖腹同順産時間唔同,之後24小时可以隨時去喂奶室,有姑娘指導,亦都有鼓勵,間中都來提醒到鍾可以喂奶喇!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo