烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-4-25 21:49 |只看該作者
點解一定雪過夜嘅?

其實剛才整雪糕,份量係細cream一盒,練奶2tsp 同糖粉2tsp,mix完雪一個鐘,再取出加4tsp可可粉,其實咁樣mix完已經好似gelato,我覺得雪多半個鐘其實已經食得!
底雪糕我雪左2hrs就食左,少少硬,但都好味,所以真實咪唔使雪過夜架呢?




子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-4-25 23:48 |只看該作者

回覆:雪糕一問

有冇人答到我呢?




伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-25 23:56 |只看該作者
回覆 janice1002 的帖子

最小雪8hours或過夜係指1liter份量,大家做的時間唔同,份量又唔同,可能到食得時係訓左覺或返左工,所以咪話雪過夜囉!反正放雪櫃幾時食都得!


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


4#
發表於 13-4-25 23:59 |只看該作者
回覆 janice1002 的帖子

貢小糖同奶仲落埋可可粉都夠甜?


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-4-26 08:10 |只看該作者

回覆:whisky511 的帖子

應該係table spoon先啱




男爵府

積分: 9515


6#
發表於 13-4-26 08:13 |只看該作者

回覆:janice1002 的帖子

雪2個鐘個啲算唔算軟雪糕?


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-4-26 08:40 |只看該作者

回覆:黯然銷魂 的帖子

唔似,少少硬,所以我覺得第二次mix完雪我30分鐘已經好夠




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo