自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3180


1#
發表於 13-1-15 18:17 |只看該作者
如同區搬返同居,唔知搬運公司做唔做呢?


王國長老

積分: 119115

王國長老


2#
發表於 13-1-15 19:52 |只看該作者

引用:如同區搬返同居,唔知搬運公司做唔做呢?

原帖由 ruby_tung 於 13-01-15 發表
如同區搬返同居,唔知搬運公司做唔做呢?
我搵港生,樓上樓下咁搬都冇問題



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


子爵府

積分: 12104


3#
發表於 13-1-15 20:06 |只看該作者

回覆:想揾人搬屋

無問題架,照計之嘛,不過可以問佢用少左油錢有無得平啲。我試過搬對面馬路同搬隔離座(村屋),佢架車開著唔夠10秒就停!




大宅

積分: 3180


4#
發表於 13-1-15 21:38 |只看該作者

回覆:想揾人搬屋

大約幾錢度?搬走曬屋企既嘢



水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


5#
發表於 13-1-15 21:40 |只看該作者

引用:大約幾錢度?搬走曬屋企既嘢

原帖由 ruby_tung 於 13-01-15 發表
大約幾錢度?搬走曬屋企既嘢
搬屋公司係計你要搬幾多野,路程長短唔係最重要

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-1-15 21:44 |只看該作者

引用:如同區搬返同居,唔知搬運公司做唔做呢?

原帖由 ruby_tung 於 13-01-15 發表
如同區搬返同居,唔知搬運公司做唔做呢?
做架



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


大宅

積分: 3180


7#
發表於 13-1-15 21:48 |只看該作者

回覆:想揾人搬屋

姐係我打上去問左,話比佢地聽有幾多嘢,佢就會報價比我?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo