單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5099


1#
發表於 13-1-27 08:19 |只看該作者
急問︰朋友11月攪離婚,仲未頒離婚令,但佢個C6竟然話要將個讀緊K1咁細嘅小朋友帶去大陸比大其他人照顧,自己就會回來香港~CRAZY!!!佢C6係找律師行攪離婚嘅,佢簽左一份文件,同意C6有管養權,自己就有合理探視權,但離婚令都未出,個C6就經常找借口唔比佢見個女,最離譜係佢個C6同小朋友攪退學~~~
我已建議她找社署、區議員及義務律師咨詢服務,各位JM仲有無其他建議? 有無JM有類似經歷分享???
我覺得小朋友好可憐...


大宅

積分: 2332


2#
發表於 13-1-28 02:32 |只看該作者
WSYSC 發表於 13-1-27 08:19
急問︰朋友11月攪離婚,仲未頒離婚令,但佢個C6竟然話要將個讀緊K1咁細嘅小朋友帶去大陸比大其他人照顧,自 ...
嘩,好似我個C6 呀!!!然後我立即call 上律師度叫我晤好遞交份野住,我需要重新考慮究竟加番唒所有探視細則,定擱置成份申請既遞交,剛剛律師話未遞上,所以hold 住了,然後補左一份白紙黑字交俾律師樓要求暫停及擱置整個共同申請文件,個律師又好好,唔理會我個C6 喪打電話去追佢私下交申請!
另外離婚申請上會列明對方唔能夠私自帶小朋友出境,每次出境需要另一方同意兼向法院申請,申請時間約一星期,除非佢申請離婚時,另外申請埋自由出境令!否則,佢私自帶小朋友出境,你可以報警!
最壞打算,個申請已經擱置唔到,就算離婚証書都出埋,你都可以就某d 條件去爭番!
所以打俾律師問,個申請去到邊個地步,條款仲可唔可以修正,,等等

點評

pmmemilyq    發表於 13-1-28 11:09


別墅

積分: 870


3#
發表於 13-1-30 14:41 |只看該作者
唔可以比佢帶小朋友番大陸呀!!睇到都好肉緊!!
樓主要幫你的朋友呀!!!


大宅

積分: 4967


4#
發表於 13-2-3 02:17 |只看該作者

回覆:急問︰朋友11月攪離婚,仲未頒離婚令,但佢個C6竟然...

點知個小朋友比邊個湊, 危險呀





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo