立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3386
男爵府
積分: 7702
水晶宮
積分: 67646
vivian913 發表於 13-2-3 12:35 請問有冇人知道讀n班,係咪可以同學校申請學生緩助計劃架,我冇返工單親攞綜緩,淨係靠綜緩冇可能儲到咁多 ...
珍珠宮
積分: 42545
chowqv 發表於 13-2-3 14:35 你讀直資? 你拎綜援,小朋友去讀n班,你就要出黎做野。
積分: 2491
原帖由 chowqv 於 13-02-03 發表 你讀直資? 你拎綜援,小朋友去讀n班,你就要出黎做野。
Minnie2010 發表於 13-2-3 15:05 N 班有分係咪直資嗎?
power_jong 發表於 13-2-3 15:31 n班好似無…因為n班係學前班,不屬於必须班,好似申請唔到嫁…只係好似,唔太肯定。 ...
禁止訪問
積分: 2674
伯爵府
積分: 15721
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy