單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3386


1#
發表於 13-2-3 12:35 |只看該作者
請問有冇人知道讀n班,係咪可以同學校申請學生緩助計劃架,我冇返工單親攞綜緩,淨係靠綜緩冇可能儲到咁多錢,n班全日要成2萬幾,請問應該可以點




男爵府

積分: 7702

BK Milk勳章


2#
發表於 13-2-3 14:19 |只看該作者

回覆:n班 學費

全日係可以減免學費




水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 13-2-3 14:35 |只看該作者
vivian913 發表於 13-2-3 12:35
請問有冇人知道讀n班,係咪可以同學校申請學生緩助計劃架,我冇返工單親攞綜緩,淨係靠綜緩冇可能儲到咁多 ...

你讀直資?

你拎綜援,小朋友去讀n班,你就要出黎做野。

就算申請,都係學生資助辦事處。

仲有,學費係個個月俾,邊會一次過俾一年。
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 42545


4#
發表於 13-2-3 15:05 |只看該作者
chowqv 發表於 13-2-3 14:35
你讀直資?

你拎綜援,小朋友去讀n班,你就要出黎做野。
mouth:N 班有分係咪直資嗎?


大宅

積分: 2491


5#
發表於 13-2-3 15:31 |只看該作者

引用:Quote:vivian913+發表於+13-2-3+12:35+請問

原帖由 chowqv 於 13-02-03 發表
你讀直資?

你拎綜援,小朋友去讀n班,你就要出黎做野。
n班好似無…因為n班係學前班,不屬於必须班,好似申請唔到嫁…只係好似,唔太肯定。


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 13-2-3 15:49 |只看該作者
Minnie2010 發表於 13-2-3 15:05
N 班有分係咪直資嗎?

間幼稚園係直資咪係直資囉。

佢一講就係一年既學費,可能係國際學校。
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 13-2-3 15:51 |只看該作者
本帖最後由 chowqv 於 13-2-3 15:53 編輯
power_jong 發表於 13-2-3 15:31
n班好似無…因為n班係學前班,不屬於必须班,好似申請唔到嫁…只係好似,唔太肯定。

...

佢拎綜援,有無學費,應該問返佢社署既職員。

至於一般家庭,係可以同學生資助辦事處申請減免學費。

如果你咁理解,成個幼稚園都可以唔讀,唔申請任何減免。

香港既教育,係唔包括學前教育,6歲前唔入任何學校讀書,絕對係得。

不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 7702

BK Milk勳章


8#
發表於 13-2-3 16:05 |只看該作者

回覆:n班 學費

全日學前班係可以申請學費減免,半日就唔可以。




水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 13-2-3 17:17 |只看該作者
http://www.sfaa.gov.hk/tc/schemes/kinder.htm

自己去睇下。
不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 2674


10#
發表於 13-2-3 19:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15721


11#
發表於 13-2-3 21:33 |只看該作者

回覆:n班 學費

我拎單親綜援,今年九月阿女會入讀全日n 班, 續期時已問社處,及學資處, 學費係由社處俾,但要參加自力更生計劃, 社處職員回覆,七八月左右再通知佢地會教我點做。當我揾到全職,出左第一期工資先會cut 綜援。

你要揾啲有學費減免既學校,當cut 左綜援後,可即時向學資處申請減免,資助日係由申請日開始計。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo