跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 06-7-3 10:02 |只看該作者

..

本帖最後由 oilamyoyo 於 11-5-8 00:57 編輯

...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


別墅

積分: 614


2#
發表於 06-7-3 10:44 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

水邊圍村側邊村屋都係二千幾蚊,唔經地產咖,唔知近唔近你媽咪呢?我平時都係行去買餸咋嘛


大宅

積分: 1009


3#
發表於 06-7-3 11:58 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

oilamyoyo :
唔知你阿媽住邊頭呢,元朗西鐵站對面的村屋有很多,都不會過3千,有些650呎都係3千元!另外又見到貼紙在燈柱寫著,400呎,2900元,要找到都唔難,你老公\咁樣打你,真係好過份沒人性,你還在月坐,你真係要自己小心呀,好好保護兩個小朋友呀!


大宅

積分: 1645


4#
發表於 06-7-4 01:20 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

oilamyoyo
勇敢d你重有兩個小朋友要你照顧,o個個正一係c老o黎,咁樣對你,點解佢可以咁樣?你好好保重身體呀,你重坐緊月,唔好咁唔開心,會影響你身體ga,你不如去房署問下,講下你而家既情況比佢聽,睇下可唔可以比到間屋你,話曬你而家都係三人家庭,或者去社署問下,睇下幫唔幫到你。


子爵府

積分: 11163

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-7-4 01:24 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

你老公有無搞錯呀~大住肚都打你~
元朗好多屋都好平,南邊圍(新元中隔離)
馬田(千色後面)
周圍都有好多架 :-P


伯爵府

積分: 15505


6#
發表於 06-7-4 01:43 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

oilamyoyo:
你想近邊度? 睇下幫唔幫倒你!


複式洋房

積分: 180


7#
發表於 06-7-4 09:59 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

响朗屏西鐵站向前行有個叫東頭圍的村屋都好平,2個房共400呎左右租$2,500, 希望幫到你...


複式洋房

積分: 180


8#
發表於 06-7-4 10:44 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

講錯咗,是少於法無據2,500才對


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 06-7-4 11:38 |只看該作者

...

本帖最後由 oilamyoyo 於 11-5-8 00:57 編輯

...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


複式洋房

積分: 180


10#
發表於 06-7-4 11:44 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

其實唔知你想住想區
教育路2房大約要$3,800左右-450呎
雞地會平小小


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 06-7-4 12:07 |只看該作者
本帖最後由 oilamyoyo 於 11-5-8 00:58 編輯

...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


大宅

積分: 2739


12#
發表於 06-7-4 12:07 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

想搵地方搬,唔好意思,對元朗唔係咁熟無乜好意見。

不過,以你的處境又有社工跟,應該可以搵他們幫忙,轉介事件上房署安排公屋。

你未搬到屋之前,勸你一句,當人o地返o黎跟你嘈、鬧你,幾大都要忍,唔好頂撞佢,費事激嬲人要郁手打你咁蝕底丫。你唔顧自己都睇下d 細,咪嚇親大女,令她有童年陰影。

小小愚見︰父母不和係一件事,"他"係細路阿爸係事實,即使刪o左個名都係。當務之急係保護、照顧她們,刪名不如等她們長大再作打算吧。


複式洋房

積分: 180


13#
發表於 06-7-4 13:51 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

我同意Marie貓貓的說話....
就算爸爸係唔好,小朋友始終都要知道爸爸係誰,不需要在出世紙刪除佢個名, 希望你諗清楚.....

你有沒有跟社工講話要搬呢?
如有的話要等多久呢?

我都有認識一個地產, 如有需要幫忙的話我可以幫你聯絡


別墅

積分: 614


14#
發表於 06-7-4 21:28 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

其實你本人同你老公有無註冊?同埋有無申請到公屋咖,的7有朋友就好似你咁佢有兩個仔咖,但就無註冊,佢比個老公打呀,然后搬左返外家住,再搵社工幫手幾個月就上左樓喇,仲幫佢申請埋綜援,你試下搵社工幫你啦,有個人傾下會好d咖,


複式洋房

積分: 194


15#
發表於 06-7-6 01:53 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

send左pm比你呀..睇下la..
希望幫到你
Milk ;-)


複式洋房

積分: 194


16#
發表於 06-7-6 01:55 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

send左pm比你希望幫到你la
Milk ;-)


複式洋房

積分: 179


17#
發表於 06-7-8 09:41 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

Oh, my god! did you apply for personal protection order for yourself and your kids?


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 06-7-8 18:55 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

本帖最後由 oilamyoyo 於 11-5-8 01:00 編輯

...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


19#
發表於 06-7-8 22:40 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

其實避唔到架喎, 佢可以去你囡囡學校架喎, 你手頭錢又唔係多, 用左黎租屋咪無囉, 平心靜氣傾下會好d, 可以問下你個社工用咩說話技巧可以令佢冷靜落黎

真係想租屋就要再考慮下村屋, 囡囡返學可以坐保姆車, 錦田有細細間村屋都好平, 兩房一廳$1800/一房一廳$1500都有, 可以講下價, 好多都可以只比一個月按金一個月上期呢到有街市有惠康


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 06-7-10 11:20 |只看該作者

..

本帖最後由 oilamyoyo 於 11-5-8 01:01 編輯

...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo