2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 201


1#
發表於 13-1-31 01:08 |只看該作者
各位媽媽買咗走佬袋未呀?有什麼好介紹呢?


大宅

積分: 3337


2#
發表於 13-1-31 09:26 |只看該作者

回覆:走佬袋有什麼好介紹?

我以為求其一個大袋裝晒啲嘢就得?我記得我好細個,我媽生我細佬嗰時有一晚執好一個紅白藍,當時真係想,我媽執咁大袋嘢要去邊呢?




大宅

積分: 1841

畀面勳章


3#
發表於 13-1-31 15:57 |只看該作者
冇突登去買0Y,都係諗住用番平時比較大小小0既bag咋!!


大宅

積分: 2033


4#
發表於 13-1-31 23:48 |只看該作者

引用:冇突登去買0Y,都係諗住用番平時比較大小小0

原帖由 kissbabylove 於 13-01-31 發表
冇突登去買0Y,都係諗住用番平時比較大小小0既bag咋!!
老公諗住用旅行背囊





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo