興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10837


1#
發表於 13-1-23 22:18 |只看該作者
無端端出現話sd card 不支援又空白,最慘係裡面d相冇晒点解咁既?在衞x出機一齊買,只係用左三四個月,有冇辦法揾返d相呀
1358950743163.jpg


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-1-23 22:41 |只看該作者
你拎張咭出嚟card reader讀唔讀到
            


子爵府

積分: 10837


3#
發表於 13-1-23 23:04 |只看該作者

回覆:小倩 的帖子

讀唔到呀,好多小朋友同自己好友珍貴既相架!




侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


4#
發表於 13-1-24 11:52 |只看該作者
nc2000 發表於 13-1-23 23:04
讀唔到呀,好多小朋友同自己好友珍貴既相架!

唉...又一個...

似乎你要去o的救卡公司比錢先有可能救番o的相,
另外處理完呢個問題後記得開番 Dropbox 個 backup 功能,
詳情睇下我簽名檔條 link


大宅

積分: 1953


5#
發表於 13-1-24 11:56 |只看該作者

回覆:nc2000 的帖子

Sandisk?


子爵府

積分: 10837


6#
發表於 13-1-24 15:52 |只看該作者
回覆 A346 的帖子

點解會無LALA 無晒? 係張SD 壞? 救咭公司邊到有?要幾錢? 咁張SD 咭係衞X 買話張SD 咭永久保用, 咁保咩呀?


子爵府

積分: 10837


7#
發表於 13-1-24 15:53 |只看該作者
回覆 多多慶 的帖子

NOTE 2用既SD 咭, TRANSCEND 32GB MIRCO


複式洋房

積分: 139


8#
發表於 13-1-24 17:16 |只看該作者
上網都有d software可以recover到張sd card
但你而家就千祈唔好再用啦
如果唔係新data會overwrite舊有的data


別墅

積分: 610


9#
發表於 13-1-24 21:35 |只看該作者

回覆:carcarwong123 的帖子

My previous Sandisk 32GB also died..... Seems there is compatible problem with Note2.

I have changed to use Samsung SD card now.... So far so good




大宅

積分: 1953


10#
發表於 13-1-24 22:07 |只看該作者

引用:My+previous+Sandisk+32GB+also+died.....+

原帖由 finacc 於 13-01-24 發表
My previous Sandisk 32GB also died..... Seems there is compatible problem with Note2.

I have chang ...
Yes. Don't use scandisk for note 2


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


11#
發表於 13-1-25 00:06 |只看該作者

回覆:急!求救Note 2 sd card

我張sd card 又係呢幾日壞左。


伯爵府

積分: 16351


12#
發表於 13-1-25 01:48 |只看該作者
我之前聽D SHOP既人講, NOTE 2 係一定要用SAMSUNG張SD快卡先得架, 用其他快卡會出事架


子爵府

積分: 10837


13#
發表於 13-1-25 11:46 |只看該作者

引用:我之前聽D+SHOP既人講,+NOTE+2+係一定要用S

原帖由 Bellemami 於 13-01-25 發表
我之前聽D SHOP既人講, NOTE 2 係一定要用SAMSUNG張SD快卡先得架, 用其他快卡會出事架 ...
我在衞x買机同sd card ,剛剛攞去問佢,佢話唔關事wor,咩卡都有机會死我d相全部冇晒呀


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


14#
發表於 13-1-25 14:43 |只看該作者
carcarwong123 發表於 13-1-24 17:16
上網都有d software可以recover到張sd card
但你而家就千祈唔好再用啦
如果唔係新data會overwrite舊有的dat ...

佢用讀卡機都讀唔到卡,
所以 recover program 都唔會得...


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


15#
發表於 13-1-25 14:46 |只看該作者
nc2000 發表於 13-1-24 15:52
回覆 A346 的帖子

點解會無LALA 無曬? 係張SD 壞? 救咭公司邊到有?要幾錢? 咁張SD 咭係衞X 買話張SD 咭永 ...

似乎係 SD卡壞,
救卡公司我都未幫襯過,
但之前係 軟硬電腦 果邊見到有人討論過,
張SD卡o既永久保用係你壞卡時換過張新o既比你,
但唔會"保"卡裡面o的資料的,
所以重要資料一向要自己backup


子爵府

積分: 10837


16#
發表於 13-1-25 15:42 |只看該作者

回覆:A346 的帖子

真係用左咁多年sd card 都未試過壞,估唔到呢張新咭用唔夠3个月會死


伯爵府

積分: 15124

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 13-1-26 13:48 |只看該作者

回覆:急!求救Note 2 sd card

我見我老公用Note2影完D相會自動send相返屋企部腦度.

[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]


子爵府

積分: 10837


18#
發表於 13-1-26 13:58 |只看該作者

回覆:bb363597 的帖子

用apps?点做?


男爵府

積分: 5232


19#
發表於 13-1-26 17:29 |只看該作者

引用:用apps?点做?

原帖由 nc2000 於 13-01-26 發表
用apps?点做?
用dropbox咪得囉,屋企電腦裝埋就可以喇。


男爵府

積分: 9039


20#
發表於 13-1-28 03:05 |只看該作者

回覆:急!求救Note 2 sd card

我以前試過用s2都試過咁既情況,你唔好format張卡一定有得救,可以比錢人攪,好似兩舊水度,我自己當時就上網下載左個嘢整,可以recover哂所有相,但短片就唔得,比人整就可以救到啲片


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo