少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 985


1#
發表於 06-7-20 11:18 |只看該作者

戒夜片?

可否分享一吓你哋點樣同囡囡戒夜片?

謝謝!


複式洋房

積分: 155


2#
發表於 06-7-23 15:03 |只看該作者

Re: 戒夜片?

我個女歲半巳經戒晒日夜片,夜片要自己勤力,半夜叫醒佢去厠所,訓教之前唔好飲咁多水。


複式洋房

積分: 385


3#
發表於 06-7-23 21:36 |只看該作者

Re: 戒夜片?

唔好俾咁多水佢飲b4 sleep.& remind he 去廁所b4 sleep


洋房

積分: 183


4#
發表於 06-7-27 16:13 |只看該作者

Re: 戒夜片?

hi oemileo

我囝囝16個月,請問用什麼方法 因為囝囝仲末識講野 請指教 :mrgreen:


男爵府

積分: 7830


5#
發表於 06-7-27 16:33 |只看該作者

Re: 戒夜片?

我仔仔3歲幾,岩岩戒左夜片一個月呀..最好訓前唔好飲咁多野啦...不過我都係覺得都係要隨其自然啦.唔好迫得太緊呀..會有反效果....
我有時都問佢要唔要用片片呀...佢都話唔要啦..會好醜怪架...
子峻媽咪


洋房

積分: 154


6#
發表於 06-7-27 17:27 |只看該作者

Re: 戒夜片?

我仔仔都係3歲幾,訓前要飲milk,所以到而家都仲未戒夜片..


男爵府

積分: 7830


7#
發表於 06-7-27 17:38 |只看該作者

Re: 戒夜片?

我仔仔訓前都要飲架.不過飲完成個鍾先訓..咁差不多訓要佢去左廁所先囉....
不過都係要慢慢來架..冇得心急..我之前就係迫得佢緊.搞到佢想痾都唔敢痾呀.....跟住就由得佢囉..慢慢話比佢聽大個仔啦..唔好用片片啦......之後就咁戒左夜片...
子峻媽咪


洋房

積分: 154


8#
發表於 06-7-27 18:47 |只看該作者

Re: 戒夜片?

謝謝你!我會慢慢來架啦.....希望佢4歲前戒到啦!!


男爵府

積分: 7830


9#
發表於 06-7-28 16:44 |只看該作者

Re: 戒夜片?

babycat17
放心啦....一定可以既...比多些耐性就得架啦
子峻媽咪


男爵府

積分: 8164


10#
發表於 06-8-21 04:44 |只看該作者

Re: 戒夜片?

唔睇到呢到, 都唔知原戒夜片唔同戒日片

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo