自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14693


1#
發表於 13-1-30 15:57 |只看該作者
見到bananamom 出咗個post, 希望大家支持!!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6731422&extra=page%3D5%26orderby%3Ddateline

本帖最後由 bananamom 於 13-1-30 11:39 編輯

啱啱電台張小姐來電,感謝各位今日同高醫生的對話。明天個show會繼續呢個topic

另外,如果大家有發現任何shop, 有任何不公平的,例如,賣多4罐俾遊客,or 不賣俾香港人,只賣俾遊客等,請在這裏share, 連個shop 大約名,地址,同事件大慨,你亦要pm我你名,例如,陳太 or 李小姐。

我會group埋D資料,俾電台,電台會pass俾佢去跟進。

希望大家同心同力!


子爵府

積分: 10053


2#
發表於 13-1-30 16:05 |只看該作者

回覆:舉報奶粉店舖

我同事有
已pm
屯門市中心智x藥房,太x燒味隔離果間
講廣東話話無貨,叫佢表妹去講國語就話有一罐
都算啦!仲要賣貴$30


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo