爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4371


1#
發表於 13-1-26 16:44 |只看該作者
有冇車主試過?最近架車開親冷氣都有陣霉臭味,典解呢?有什麼方法可以清除臭味?


複式洋房

積分: 397


2#
發表於 13-1-26 17:10 |只看該作者

引用:有冇車主試過?最近架車開親冷氣都有陣霉臭

原帖由 iamchanmoon 於 13-01-26 發表
有冇車主試過?最近架車開親冷氣都有陣霉臭味,典解呢?有什麼方法可以清除臭味?

...
試下換咗冷氣隔先。
每次泊車前幾分鐘要熄A/C 淨開風吹走凍氣。




大宅

積分: 1953


3#
發表於 13-1-26 17:17 |只看該作者

回覆:新車一年,最近點解開親冷氣都有臭味?

可能你成日泊潮濕地方


大宅

積分: 4371


4#
發表於 13-1-26 18:42 |只看該作者

回覆:新車一年,最近點解開親冷氣都有臭味?

Push



大宅

積分: 2565


5#
發表於 13-1-26 21:32 |只看該作者

回覆:iamchanmoon 的帖子

洗下冷氣隔啦,work㗎!之前我地㗎新車都係咁,洗完冇味了!




大宅

積分: 4371


6#
發表於 13-1-26 22:25 |只看該作者

引用:洗下冷氣隔啦,work㗎!之前我地㗎新車都係

原帖由 jenbokid 於 13-01-26 發表
洗下冷氣隔啦,work㗎!之前我地㗎新車都係咁,洗完冇味了!
洗冷氣隔幾$?


大宅

積分: 2565


7#
發表於 13-1-26 23:29 |只看該作者

回覆:iamchanmoon 的帖子

我係跟返仁孚個驗車package, 如果係外面洗,洗埋個隔換埋個海綿,我諗最多千零蚊。




洋房

積分: 52


8#
發表於 13-1-29 11:36 |只看該作者
KeiB 發表於 13-1-26 17:10
試下換咗冷氣隔先。
每次泊車前幾分鐘要熄A/C 淨開風吹走凍氣。
Agreed!!


男爵府

積分: 5584


9#
發表於 13-1-29 11:45 |只看該作者
回覆 iamchanmoon 的帖子

有冇說明書,
自己買, 自己換好易.
有朋友買 3M 自己 cut.
--- 我是P牌爸! ---
--- 爸爸o既自尊心係建基於囡囡o既關注度 ---

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo