2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 186


1#
發表於 13-1-24 23:23 |只看該作者
依家2個月 尾龍骨petpet位痛
連行都痛 我可以做啲咩?


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-1-25 07:34 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

我都有,full下暖水袋喺腰都可以嘅!


大宅

積分: 1264


3#
發表於 13-1-25 09:44 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

我尾龍骨之前痛左兩日無事,唔知係咪打平訓d 內臟責住左,但而家左腰同腳既關節痛左兩個星期, 坐低起身特別痛 , 都唔知痛到幾時,而家個肚都唔係好大者,都痛,幾時痛到生,搞到我有時行路都吉下吉下。。。


大宅

積分: 2037


4#
發表於 13-1-25 10:11 |只看該作者
cadeesin 發表於 13-1-24 23:23
依家2個月 尾龍骨petpet位痛
連行都痛 我可以做啲咩?
早兩日都係咁,訓多左後,今日冇野啦


別墅

積分: 957


5#
發表於 13-1-25 10:16 |只看該作者
用暖水敷下應該會好少少呀!


禁止訪問

積分: 3525


6#
發表於 13-1-25 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5390


7#
發表於 13-1-25 10:40 |只看該作者
小心係坐骨神經痛呀, 唔好坐太多, 姿勢要正確, 做下盆骨運動就會好D, 我當年14周就坐骨神經痛, 行都行唔到呀....足足SICK LEAVE左一個月....


複式洋房

積分: 186


8#
發表於 13-1-25 10:58 |只看該作者
Kiiyii 發表於 13-1-25 10:11
早兩日都係咁,訓多左後,今日冇野啦

已經痛左2日,SICK LEAVE左一日訓足一日,但都仲係痛:(


複式洋房

積分: 186


9#
發表於 13-1-25 10:59 |只看該作者
Sfleung0721 發表於 13-1-25 10:21
我都係咁, 行少啲, 做吓熱敷. 唔痛時做吓啲伸展運動

伸展運動?定係可以去做物理治療?


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-1-25 11:00 |只看該作者
我月頭去行百萬行,行左4粒鐘,行完返黎痛足一個星期,真係坐又唔係,訓又唔係mouth:


複式洋房

積分: 186


11#
發表於 13-1-25 11:02 |只看該作者
PrettyPC 發表於 13-1-25 10:40
小心係坐骨神經痛呀, 唔好坐太多, 姿勢要正確, 做下盆骨運動就會好D, 我當年14周就坐骨神經痛, 行都行唔到 ...

我都怕係坐骨神經痛啊!
因為我做文員,一定係坐足全日架,不過已經少左Q腳坐架喇:(
盆骨運動?有冇參考?我怕亂扭扭到BB啊..


複式洋房

積分: 186


12#
發表於 13-1-25 11:04 |只看該作者
aprilbaby04 發表於 13-1-25 11:00
我月頭去行百萬行,行左4粒鐘,行完返黎痛足一個星期,真係坐又唔係,訓又唔係
...

我都有懷疑過自己行得太多,因為我係好行得果D
最怕個醫師話有可能痛到生,甚至生完都KEEP住痛


複式洋房

積分: 186


13#
發表於 13-1-25 11:06 |只看該作者
y_hei 發表於 13-1-25 09:44
我尾龍骨之前痛左兩日無事,唔知係咪打平訓d 內臟責住左,但而家左腰同腳既關節痛左兩個星期, 坐低起身特 ...

係呀係呀!我都係吉吉下咁痛
連上落樓梯都唔敢呀!!


禁止訪問

積分: 3525


14#
發表於 13-1-25 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 186


15#
發表於 13-1-25 11:27 |只看該作者
Sfleung0721 發表於 13-1-25 11:16
因為我已經有坐骨神經痛, 醫生話可以做伸展, 但我都係坐喺床拉吓筋或瞓喺度提腿. 總之唔好做一定下盆中空 ...

即係做大字碼?!


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-1-25 12:19 |只看該作者
回覆 cadeesin 的帖子

我同你一樣,好行得架,
陀左都快三個月,仲未改到腳步要行慢d,仍然係行得好急!!
我都係做寫字樓,唯有提自己多d行去洗手間,多d飲水!!


複式洋房

積分: 186


17#
發表於 13-1-25 12:35 |只看該作者
aprilbaby04 發表於 13-1-25 12:19
回覆 cadeesin 的帖子

我同你一樣,好行得架,

但自從尾龍骨petpet位痛之後,
就 行 得 好 慢 喇 . . .


大宅

積分: 1001


18#
發表於 13-1-25 15:17 |只看該作者
我間吾中條腰骨同PATPAT 都會扯住痛,呢兩日仲大脾酸痛完到小腿酸痛
我系OFFICE都慣左Q腳坐,改吾到,吾知會吾會有影響
ahts2


複式洋房

積分: 186


19#
發表於 13-1-25 16:20 |只看該作者
ahts2 發表於 13-1-25 15:17
我間吾中條腰骨同PATPAT 都會扯住痛,呢兩日仲大脾酸痛完到小腿酸痛
我系OFFICE都慣左Q腳坐,改吾到 ...

我聽人講就算冇BB,Q腳坐都會搞到尾龍骨"歪"架!!


大宅

積分: 1001


20#
發表於 13-1-25 16:29 |只看該作者

回覆:cadeesin 的帖子

吾q女腳好似成身吾聚財甘,睇黎我要介掉呢個壞習慣

ahts2

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo