2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 107


1#
發表於 13-1-11 23:49 |只看該作者
各位準媽咪好,

我太太打算於東區生,呢個星期二( 6W5D )第一次到東區預約排到 1月26日(9W4D)做產先評估,到時先約Oscar。會唔會太遲?

因為我呢幾日睇資料都係話最好係9 weeks to 11 weeks 做 oscar 最好。


別墅

積分: 630


2#
發表於 13-1-12 11:59 |只看該作者

回覆:sheepthemarco 的帖子

乜唔係11wk~14wk最好咩?


別墅

積分: 599


3#
發表於 13-1-12 12:52 |只看該作者

回覆:東區第一次產前評估已經排到9W4D 了,到時才排Oscar,正常嗎

我排到26/2號,個時應該13w


複式洋房

積分: 107


4#
發表於 13-1-12 22:46 |只看該作者
sorry 搞錯左,剛check 左仁安既網頁講OSCAR 係最好 11-13 weeks 做.

thx carman 320, 你排既時候係咪都係第一次去產前評估,即驗完血後先排期做 oscar 呢?


別墅

積分: 630


5#
發表於 13-1-12 23:44 |只看該作者

回覆:sheepthemarco 的帖子

我係同一時間排產檢及oscar


大宅

積分: 1705


6#
發表於 13-1-14 21:41 |只看該作者

回覆:東區第一次產前評估已經排到9W4D 了,到時才排Oscar,正常嗎

我4week,剛過去既星期六去QE排,第一次排到25/2,仲要到時先約唐氏tim la


大宅

積分: 1523


7#
發表於 13-1-15 14:56 |只看該作者
請問你地係唔係高齡產婦?


公爵府

積分: 26726


8#
發表於 13-1-16 22:35 |只看該作者
我一月九日去東區 book, 二月四日返去睇, 會大約7w, 都算快 wo! 我去到一個人都冇,D 護士坐曬向到吹水


複式洋房

積分: 107


9#
發表於 13-1-16 22:58 |只看該作者
問過朋友睇來東區都幾好..

最近上網有個網站好好,得閒都睇下啦。

http://www.baby2see.com/development/ultrasound_sonogram/first_trimester_scans.html#week7


大宅

積分: 2833


10#
發表於 13-1-23 13:25 |只看該作者
回覆 Shellyxlk 的帖子

我都係4/2去東區抽血,
到時九周了
姑娘話那日才BOOK oscar


別墅

積分: 925


11#
發表於 13-1-23 14:22 |只看該作者
幾多歳才介定高齡產婦吖?


複式洋房

積分: 107


12#
發表於 13-1-26 23:27 |只看該作者
高齡產婦是指生產第一胎時年滿三十五歲,或受孕時滿三十四歲的婦女。


大宅

積分: 2833


13#
發表於 13-1-27 18:00 |只看該作者
回覆 sheepthemarco 的帖子

那我如果再生下一胎就高啦


複式洋房

積分: 470


14#
發表於 13-1-28 15:54 |只看該作者
回覆 amethtst 的帖子

我都係4/2去東區產前評估同抽血,嗰日約埋OSCAR之外,仲有冇嘢要約?


大宅

積分: 2833


15#
發表於 13-1-28 17:32 |只看該作者
我其實唔知 姑娘只係講了第一次会抽血 問病歷 然後b0oK oscar


複式洋房

積分: 107


16#
發表於 13-1-28 22:14 |只看該作者
hello all mama,

Just wanna reported I went to the first checking by nurse today la. We mainly did three things.

1. Took two bottle of blood for testing;
2. Booked for Downs Syndrome Screening (Mid Feb);
3. Booked for first appointment with the doctor (Early Mar).

Pls note that you won't be assigned to have rountine checking in 健康院 before seeing the doctor.


男爵府

積分: 9551

好媽媽勳章


17#
發表於 13-1-28 23:15 |只看該作者
我1月22去qe第一次排期 果日應該係6wks6day~約左2月16先第一次產檢 冇講幾時做oscar~@@


複式洋房

積分: 107


18#
發表於 13-1-31 13:31 |只看該作者
回覆 饅頭媽媽(町) 的帖子

唔使擔心,你到時都係十週多少少。
最理想照 Oscar 既時間係 11 至 13w6d. 你記得見醫生時問下點安排啦~


男爵府

積分: 9551

好媽媽勳章


19#
發表於 13-1-31 23:32 |只看該作者
回覆 sheepthemarco 的帖子

噢~thanks~~其實私家醫生比左紙我叫我可以跟佢個期去做 但就$1500 做oscar $1500照結構 如果政府有當然政府做好d啦~~呢幾個星期覺得過得好慢~好想快d到~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo