自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4323


1#
發表於 12-11-4 18:50 |只看該作者
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩,同朋友講好怕俾人覺得係曬命,「你搵得多先要交咁多堵! 開心事黎既!」

但你又知唔知道我屋企有阿爸阿媽老爺奶奶阿仔加個工人要養?! 個個月自己唔洗唔食都要幾萬蚊開支,根本上就冇乜錢淨!

仲要一年一度俾政府打劫一野,真係欲哭無淚.....




點評

mercurycc  都慣左.  發表於 12-11-5 17:21
mimikitty  我明白的,我都被打劫了。  發表於 12-11-5 12:23


侯爵府

積分: 22664


2#
發表於 12-11-4 19:36 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
但養老人家同小朋友已經有免稅額。。如果俾我揀,我都想好似你咁交多稅


伯爵府

積分: 18956


3#
發表於 12-11-4 19:38 |只看該作者
雖然我無你交咁多,但都唔少,唯有同自己講交到都即係等如搵到


禁止訪問

積分: 27698


4#
發表於 12-11-4 19:41 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8277


5#
發表於 12-11-4 19:41 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

你搵好多




男爵府

積分: 8350

熱血勳章


6#
發表於 12-11-4 19:42 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我明你呀!有咁多收入有咁既支出!都係所餘無幾!




大宅

積分: 4323


7#
發表於 12-11-4 20:02 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

其實唔係真係好多,但好老實亦都唔係少,總之就冇錢淨。
同埋阿仔係今年先出世,未計到免稅額,父母唔同住夾埋都係得七萬二額,我份家用多佢一倍,仲未計供保險呢,所以負擔一d都唔輕。有時,我都會幻想下可以唔撈揍仔,自己教番自己既小朋友,但根本上就冇得揀


侯爵府

積分: 24660


8#
發表於 12-11-4 20:07 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

有同感




侯爵府

積分: 24660


9#
發表於 12-11-4 20:07 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

有同感




侯爵府

積分: 20429


10#
發表於 12-11-4 20:13 |只看該作者
大家加油


大宅

積分: 3630


11#
發表於 12-11-4 20:19 |只看該作者

回覆:tochest 的帖子

交6個位的稅,你年薪都好。。。

點評

BB200200    發表於 12-11-5 12:26
onehundred    發表於 12-11-5 10:11
wcpcelia    發表於 12-11-5 08:49
wongjoetabo    發表於 12-11-5 00:54
chuchu9999    發表於 12-11-4 20:42


侯爵府

積分: 23780


12#
發表於 12-11-4 20:21 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

真係好肉赤


侯爵府

積分: 24336


13#
發表於 12-11-4 20:22 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我有本事嘅話,我交又唔拘呀!講真的!




水晶宮

積分: 61243


14#
發表於 12-11-4 20:22 |只看該作者
我老公都未收到稅單,不知道今年又要交幾多?????


大宅

積分: 4323


15#
發表於 12-11-4 20:26 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

好老實,做我唔係真係咁棧,搵得到又點?辛苦就有你份,出糧分晒俾人之後兩公婆每人只可以用4千蚊,包搭車同返工食飯架!個仔就要靠工人同婆婆揍, 聽到li度你仲想唔想做我?!


大宅

積分: 3865


16#
發表於 12-11-4 20:30 |只看該作者

回覆:w_love_J 的帖子

如果唔使交税,我地可以年年换新車

點評

mimikitty  me 2  發表於 12-11-5 12:24


複式洋房

積分: 176


17#
發表於 12-11-4 20:31 |只看該作者
真係好肉赤!


子爵府

積分: 10459


18#
發表於 12-11-4 20:35 |只看該作者

引用:其實唔係真係好多,但好老實亦都唔係少,總

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
其實唔係真係好多,但好老實亦都唔係少,總之就冇錢淨。
同埋阿仔係今年先出世,未計到免稅額,父母唔同住 ...
如果仔仔今年出世,你上稅局網找一份表-申請暫緩稅!
你填上仔仔出生資料,就可以減少2012/2013年度預繳稅!
有問題可pm我!




子爵府

積分: 12405


19#
發表於 12-11-4 20:37 |只看該作者

好老實,做我唔係真係咁棧,搵得到又點?辛

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
好老實,做我唔係真係咁棧,搵得到又點?辛苦就有你份,出糧分晒俾人之後兩公婆每人只可以用4千蚊,包搭車 ...
好明白,其實因為樓主人工跌落最貴既17%税網到 ,其實唔係揾太多!我依家好老實講唔会甘勤力揾錢,揾到交17% 再预繳一年,寕願小d 壓力好过




水晶宮

積分: 63454

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


20#
發表於 12-11-4 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+w_love_J+於+12-11-04+發表其

原帖由 sesebaby 於 12-11-04 發表
如果仔仔今年出世,你上稅局網找一份表-申請暫緩稅!
你填上仔仔出生資料,就可以減少2012/2013年度預繳稅 ...
係呀!我當年都係咁,預繳稅嗰part 因應我上訴申請,可以扣減阿仔個免稅額再計過,幫我減左一截稅呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo