新爸媽 寫道:
各位全職媽咪...您好~~
唉~~我老公就來要stay大陸啦...屋企又得我一個湊bb..
:-( :-( :-( :-( bb又只得半歲....
有無全職媽咪同我一樣呀??你哋點handle日常生活呀??
例如:沖涼呀,煮飯呀,拖地呀...等等
因為我個bb好夜才訓...最早都係23:30..唔見一陣都係度ee哦哦... :-( :-( ..可能係餵人奶關係掛..我又怕放bb一個係網床或搖搖時全發生意外..因為現在bb既活動能力越來越高嘛...係咪真係要請工人才可解決到呢???我真係唔想屋企多個陌生人呀~~ :-( :-(