在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 509


1#
發表於 06-7-10 03:03 |只看該作者

全職媽咪..但老公要stay大陸....

各位全職媽咪...您好~~

唉~~我老公就來要stay大陸啦...屋企又得我一個湊bb..
:-( :-( :-( :-( bb又只得半歲....
有無全職媽咪同我一樣呀??你哋點handle日常生活呀??
例如:沖涼呀,煮飯呀,拖地呀...等等
因為我個bb好夜才訓...最早都係23:30..唔見一陣都係度ee哦哦... :-( :-( ..可能係餵人奶關係掛..我又怕放bb一個係網床或搖搖時全發生意外..因為現在bb既活動能力越來越高嘛...係咪真係要請工人才可解決到呢???我真係唔想屋企多個陌生人呀~~ :-( :-(


大宅

積分: 1711


2#
發表於 06-7-17 16:39 |只看該作者

Re: 全職媽咪..但老公要stay大陸....

hi, 我係出年3月先係 媽媽,

不過, 我老公都係 arm arm 開始要 station. 我都係 全職, 亦冇唸過會因為湊b 而唔做野. 我唸我會問我阿媽幫唔幫我湊(我仲未同佢講我有左), 我同佢都係隔左一個地鐡站者, 如果佢唔肯, 我先會考慮請菲菲.

我以前同我阿"衣" 住, 我表妹日頭返全日, 我放學接埋佢, 我阿"衣"收工就煮飯, 係好辛苦, 不過, 我表妹今年都入 u lor. 都又咪咁過,

早d 同佢小朋友起身,下晝訓少d, 佢就會出d訓架啦.

努力呀


大宅

積分: 3858


3#
發表於 06-7-17 18:06 |只看該作者

Re: 全職媽咪..但老公要stay大陸....

其實如果你跟媽媽住得近的話, 你可以每星期回家一兩次的. 因我以前雖然同媽咪住得比較遠(來回需要2個鐘), 我都堅持每星期回家一兩次.

其實我先生都有可能stay大陸架. 現在還未需要.
不過佢其實都很晚回家的. 每晚都要9:00多才回來. 不過, 我小朋友可以10:30左右就sleep. 你試下唔比你BB在下午sleep多D, 咁晚上就可能會sleep早d.

不過, 最重要是你自己的心態, 如果你保持開心d, 咁其實都沒有太大轉變的. 因星期六日, daddy是會回家的 .
以前我小朋友不用返學的時候, 我成日同佢出街架. 一來又可以shopping, 二來自己心情又好. :lol: :lol:


新爸媽 寫道:
各位全職媽咪...您好~~

唉~~我老公就來要stay大陸啦...屋企又得我一個湊bb..
:-( :-( :-( :-( bb又只得半歲....
有無全職媽咪同我一樣呀??你哋點handle日常生活呀??
例如:沖涼呀,煮飯呀,拖地呀...等等
因為我個bb好夜才訓...最早都係23:30..唔見一陣都係度ee哦哦... :-( :-( ..可能係餵人奶關係掛..我又怕放bb一個係網床或搖搖時全發生意外..因為現在bb既活動能力越來越高嘛...係咪真係要請工人才可解決到呢???我真係唔想屋企多個陌生人呀~~ :-( :-(


複式洋房

積分: 118


4#
發表於 06-7-19 11:16 |只看該作者

Re: 全職媽咪..但老公要stay大陸....

請工人你重煩,你只係體力上減輕左,但心靈就會受盡折磨,重要係比埋錢喎!除非你好好彩啦,一次過請到個好o架啦。
(唔係到時可能會係論盡家傭道見到你啦)

其實我係在職mami,之前有BB時老公Stay大陸,後來差不多六個月時佢Resign,再搵到一份contract一年,來緊十月就無得做啦,而家擔心緊。
不過昨晚佢有個Friend剛係大陸工作(七月先做)話需要人,問我老公有無興趣重幾好pay,title 又好(Manager),不過返深圳龍江Mon to Sat.可一家人上去住,不用交大陸稅,我最擔心係BB(6個月大)上國內住有無問題,自己最多Resign ??????????
對老公來講係一個機會,但................... :idea: :idea: :idea:


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo