自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2370


1#
發表於 13-2-11 22:30 |只看該作者
佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老公話佢經痛


珍珠宮

積分: 32362

好媽媽勳章


2#
發表於 13-2-11 22:36 |只看該作者

引用:佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老

原帖由 minglam49 於 13-02-11 發表
佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老公話佢經痛
如果甘既情況,我都可能唔去架


珍珠宮

積分: 39405


3#
發表於 13-2-11 22:37 |只看該作者

引用:佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老

原帖由 minglam49 於 13-02-11 發表
佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老公話佢經痛
睇下佢下年又係唔係又M痛.....




禁止訪問

積分: 15530


4#
發表於 13-2-11 22:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1617


5#
發表於 13-2-11 22:39 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

本帖最後由 貓貓人 於 16-4-3 17:34 編輯



9W7D   2.64cm  11W5D 4.72cm(OSCAR)


子爵府

積分: 13797


6#
發表於 13-2-11 22:43 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

好返先去過得唔得?

我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


禁止訪問

積分: 15530


7#
發表於 13-2-11 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


8#
發表於 13-2-11 22:45 |只看該作者

引用:佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老

原帖由 minglam49 於 13-02-11 發表
佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老公話佢經痛
痛得滯真係行都行唔到嫁。有冇打來拜年先?


男爵府

積分: 6628


9#
發表於 13-2-11 22:47 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

咁傳統咪要年三十晚團年,年初一拜年,年初二開年???我肯我99都費事撹咁多!




珍珠宮

積分: 32548


10#
發表於 13-2-11 22:47 |只看該作者

引用:佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老

原帖由 minglam49 於 13-02-11 發表
佢今日竟然夠胆唔黎奶奶到开年同拜年,佢老公話佢經痛
係咪同你99吾岩牙




大宅

積分: 2370


11#
發表於 13-2-11 22:48 |只看該作者

回覆:貓貓人 的帖子

我都唔知去男家到定去女家到,我地系約好晒,年年就系去奶奶到,奶奶已將平時的正曰節日預比我們新袍的女家架,所以除非自己家去旅行,我地年年最早到


翡翠宮

積分: 84206


12#
發表於 13-2-11 22:53 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

我好多時都唔係初一二返99度我老公紅日通常放唔到假,今年應該初七先去。


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 13-2-11 22:54 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

世事無奇不有!



每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 2370


14#
發表於 13-2-11 22:55 |只看該作者

回覆:akj 的帖子

'團年早一星期吃左了,年初一冇見面.....約左初二开年!


大宅

積分: 2370


15#
發表於 13-2-11 22:56 |只看該作者

回覆:DIMDIM2011 的帖子

我唔知佢有冇,我地就有!


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


16#
發表於 13-2-11 22:58 |只看該作者
我會好好咁用呢d 時節去比面c6, 有賺架


大宅

積分: 2370


17#
發表於 13-2-11 22:58 |只看該作者

回覆:hunglingwai 的帖子

冇啦!奶奶唔喜歡佢都不會放上面,不過,今日个个都O咀!


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-2-11 22:59 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

除左今年!過去幾年都m到,又痛又痾,真係黑口黑面架!食左藥都唔止痛,仲要成日去廁所,只好企係廚房煎糕,完全唔想招呼人!


翡翠宮

積分: 78964


19#
發表於 13-2-11 22:59 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

年年年初一見男家親戚,年初二見女家親戚,年初三見朋友



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 32716


20#
發表於 13-2-11 23:00 |只看該作者

回覆:我老公細佬老婆好劲!

應該係初一返99度拜年,初二返娘家開年!另外如我m到~我都唔會去~因我有經痛,真係行唔到架〜有時仲會頭暈〜




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo