單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 18


1#
發表於 13-1-18 19:57 |只看該作者
我仲有2星期到就生得!還有個2.5歳小朋友照顧。我一直都好吾鐘意老公飮酒特別係佢放工後同朋友飲每次飲完後反到嚟可以正「林」唒屋企既野又嘔到廁所周圍都係!我話佢好多次但每次佢都話佢又吾係成日都係咁間吾中姐要佢介酒無可能既事咁我就降低條件叫佢可不可以知道自己飲吾到既時候就停又做吾到上星期佢又係咁我就趕左佢出門口吾比入屋!之後佢承諾我吾再飲酒我比佢反左屋企但第一日已經又飲好我算你吾係係街飲不過我都有話佢,第二日佢又飲仲話我點逼佢乜乜乜發脾氣拍檯今次仲要打我一拳打我個鼻,我又趕佢走,我話佢我大肚就生你都可以打我既,佢竟然話我似住自己大肚啊,如果唔係一腳踢x死我之後佢執野走!我本來坐月都只可以靠佢以家吾知點好,生得個時又吾知點算。如果係你們的話會點做?




男爵府

積分: 7702

BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-18 22:08 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

其實佢有呢個習慣應該唔係呢排嘅事,點解仲有幫佢再有小朋友? 其實有一日你只會頂唔順。。。




禁止訪問

積分: 808

畀面勳章


3#
發表於 13-1-19 11:11 |只看該作者

回覆:鬆弛熊520 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7702

BK Milk勳章


4#
發表於 13-1-19 12:58 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

我都等緊約見。





複式洋房

積分: 137


5#
發表於 13-1-19 15:50 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

傾下啦,睇下仲有冇改善,始終bb就黎出世,唔好甘沖動,男人飲酒可能係壓力大,開解下佢啦




大宅

積分: 3037

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-1-20 00:54 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

郁得手一次就有第二次,要認真好好傾,大家心平氣和


複式洋房

積分: 398


7#
發表於 13-1-20 18:43 |只看該作者
男人打女人 仲要打自己個老婆 打開真係有第2次 我覺得如果一個男人去打女人,應該係5中意佢先做出來


禁止訪問

積分: 3491


8#
發表於 13-1-20 18:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 52


9#
發表於 13-1-21 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 319


10#
發表於 13-2-3 16:17 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

哎呀!!大肚仲郁手




珍珠宮

積分: 46807


11#
發表於 13-2-3 19:00 |只看該作者

回覆:現在我係咪應該分開?

佢咁衰你仲同佢生第二個??
睇下可吾可以搵D EE短期照顧,有D可以上門,有D可以放個小朋友去EE度,我大仔兩歲半,我生細b時放咗大仔去嫲嫲度,佢哋湊番學和放學+過夜,我和細b出院才接番屋企,五個人照顧兩個小朋友都忙到冇時間食飯,你一個人照顧兩個小朋友驚你會辛苦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo