自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   12


大宅

積分: 4916


1#
發表於 13-1-31 09:17 |只看該作者
本帖最後由 wlhbee 於 13-2-4 11:45 編輯

<<總結: 睇左D回覆,原來好多都係食藥/用套/帶環/結扎左,都會意外有BB。>>

見到有REPLY係真係好慘,feel sorry to you~

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK已見過幾次,有媽媽話意外有左?

點評

laurenleung  如果連紮左都有... 咁呢d真係天意黎...  發表於 13-2-4 03:55


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-1-31 09:19 |只看該作者
個袋穿左

點評

smallkan    發表於 13-1-31 20:42


瑪瑙宮

積分: 146002

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 13-1-31 09:24 |只看該作者
意外...................................意料之外


係可以解,無諗住咁既,而結果係咁﹗

引伸落呢個case,

可以係 1. 本身諗住無做安全措施,都未必會咁啱 有咗 既,但結果有左﹗


2. 本身有做安全措施既,但結果就係有左,原因要查找,但就係叫 意外﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


伯爵府

積分: 16821


4#
發表於 13-1-31 09:24 |只看該作者
係囉, 我都想知....
明明覺得有 bb 都唔係一件咁容易既事 ~
睇 bb 版好多 jm 都試好耐都無....
但係徧徧就係好多人明明唔想要, 但係又意外有...
我都好想知點解...
其實點為之意外呢 ??? 係有用套或者有食藥都中 !?

點評

趙元嵩  年紀好關鍵!  發表於 13-1-31 13:12


伯爵府

積分: 15212


5#
發表於 13-1-31 09:24 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

有帶套但個套唔點解穿佐!


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


6#
發表於 13-1-31 09:27 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?



點評

smallkan    發表於 13-1-31 20:42
irenecc    發表於 13-1-31 15:24
bbtammy    發表於 13-1-31 14:57
babybaby2007    發表於 13-1-31 14:32
nyfng  絕對意外。  發表於 13-1-31 13:02
MonsterBear  我都好想知點解會咁....?雙重保險都中左?  發表於 13-1-31 12:35
CurryCheng    發表於 13-1-31 12:28
esmehouse  天意  發表於 13-1-31 11:32
糖不甩  好驚喎.........我都係戴薬性子宫環, 最後bb是否健康出世?  發表於 13-1-31 11:04
wai_wai37  個套俾你老公整穿左呀~  發表於 13-1-31 10:47
smileemily  哩D唔係叫意外, 係天意!!  發表於 13-1-31 10:08




大宅

積分: 4916


7#
發表於 13-1-31 09:28 |只看該作者
個套穿左都可以食事後丸嘛

點評

bosch  即時知就梗係会食藥啦|mouth:  發表於 13-2-4 12:55


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-1-31 09:29 |只看該作者

引用:有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係避

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,
我都試過意外有左,又係冇要到~真係穿左,唔通特登既咩!

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


瑪瑙宮

積分: 146002

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 13-1-31 09:29 |只看該作者
angelheart 發表於 13-1-31 09:27
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?
咁呢個bb,真係天賜架﹗﹗

點評

lovebibibobo    發表於 13-1-31 23:22
smallkan    發表於 13-1-31 20:42
luckycat08    發表於 13-1-31 15:14
CurryCheng    發表於 13-1-31 12:29
jaycee_mami  這bb生命力好強  發表於 13-1-31 10:02
wcpcelia  agree  發表於 13-1-31 09:45
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


10#
發表於 13-1-31 09:29 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

首先要一男一女,意外地有睡意,意外地一齊上床,意外地,咁就有可能意外地有左



點評

sanriokitty  好意外  發表於 13-1-31 12:55
3333    發表於 13-1-31 12:30


別墅

積分: 686


11#
發表於 13-1-31 09:30 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

唔做咪冇意外囉:;pppp:

點評

戲如人生    發表於 13-2-4 03:43


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-1-31 09:33 |只看該作者

引用:個套穿左都可以食事後丸嘛

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
個套穿左都可以食事後丸嘛
我果時冇事後丸呢個意識,亦都唔知有左會比人迫你落,你話死唔死~

點評

wlhbee  吓!被迫?咁你都好慘  發表於 13-1-31 09:37
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 13-1-31 09:35 |只看該作者
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............

點評

駿熙媽媽    發表於 13-2-4 23:44
戲如人生    發表於 13-2-4 03:44
smallkan    發表於 13-1-31 20:43
irenecc    發表於 13-1-31 15:25
sylviaswlee    發表於 13-1-31 15:25
luckycat08    發表於 13-1-31 15:16
Chowying    發表於 13-1-31 15:10
miffymiffy    發表於 13-1-31 15:05
spen@sa    發表於 13-1-31 14:54
KT0603    發表於 13-1-31 13:55
candywong2010    發表於 13-1-31 13:46
jennifer168    發表於 13-1-31 13:44
hoiching930    發表於 13-1-31 13:18
birdy09    發表於 13-1-31 13:07
joannelai930    發表於 13-1-31 12:57
MonsterBear    發表於 13-1-31 12:35
3333    發表於 13-1-31 12:30
CurryCheng    發表於 13-1-31 12:30
pigpigyy    發表於 13-1-31 12:15
CheukC9    發表於 13-1-31 12:15
shanshan16    發表於 13-1-31 11:54
Lihoma    發表於 13-1-31 11:40
esmehouse    發表於 13-1-31 11:33
jannielam    發表於 13-1-31 10:59
sweetybobo  
笑c我!  發表於 13-1-31 10:52
shutupmate415  笑爆咀呀!  發表於 13-1-31 10:51
eateatkit    發表於 13-1-31 10:48
coffeejoeybb    發表於 13-1-31 10:37
Sumyeema1    發表於 13-1-31 10:31
music0503  好句好句  發表於 13-1-31 10:30
ahmiu1120    發表於 13-1-31 10:11
961123    發表於 13-1-31 10:02
兔仔得媽    發表於 13-1-31 10:02
fpyee    發表於 13-1-31 09:59
eaubobo    發表於 13-1-31 09:59
mobchan    發表於 13-1-31 09:52
nicksonma    發表於 13-1-31 09:46
~sunshine~   晨早流流, 你想笑死人咩 !!!  發表於 13-1-31 09:45
lemoontea    發表於 13-1-31 09:38
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-1-31 09:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wlhbee+於+13-01-31+發表個套

原帖由 sharonhwyc 於 13-01-31 發表
我果時冇事後丸呢個意識,亦都唔知有左會比人迫你落,你話死唔死~
跟住就實會有人話…你唔想落人地迫唔到你之類…

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


伯爵府

積分: 16821


15#
發表於 13-1-31 09:39 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 13-1-31 09:29
我都試過意外有左,又係冇要到~真係穿左,唔通特登既咩!
唔好意思, 好好奇想知 .... 其實係點樣穿架呢 !?
正確咁用都穿 !?!? 咁咪好危險 ???
同埋係咪穿一次就真係中左 ??


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-1-31 09:39 |只看該作者
我呢胎都係"意外", "意外"咁快可以中獎


侯爵府

積分: 21832

BK Milk勳章


17#
發表於 13-1-31 09:41 |只看該作者
生完第1個女後追左5年都冇,後來睇醫生話我身體問題難有BB,本來打算死心但再事隔3年後有左咁算吾算意外


禁止訪問

積分: 2277

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 13-1-31 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


19#
發表於 13-1-31 09:43 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


20#
發表於 13-1-31 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo