單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


1#
發表於 13-1-20 03:23 |只看該作者
第一胎,預產期14號,等等等過了預產期,原本安排21號催生。點知18號朝早6點見紅,原本吾想咁早入院,因未有陣痛,想在家等總好過在醫院。但擔心自己一個入院檢查,好過自己一個到時入院好遠又麻煩。所以2點半入左院, 自始過左1月,好多人都話預產期吾準,有早有遲,所以一直期待,直至過左預產期,叠埋心水等催生,點知又係催生期前比希望我。但偏偏又要折磨我? 原本只係見紅,醫生話觀察下,直至19號零晨3點開始宮縮痛15分鐘一次,但姑娘都話疏都係未生,但每次宮縮都好痛,尤其持續24小時,愈等就愈驚,點解我咁對我? 每次見到隔離床既人有先生陪,我就覺得自己點解搞成今天局面,我以為自己好堅強,點解bb你仲吾出黎呢? 每晚都聽到好多媽媽因為陣痛好辛苦抖呻吟,我開始愈黎愈驚,愈黎愈擔心,甚至比呢d聲嚇聲訓吾番…見著d病床不斷換人,就偏偏我留低,因為第一胎,對生產好徨往,愈黎愈無信心面對…問姑娘只係話痛3,4分鐘先講,叫我繼續等…每每到夜晚我就好想哭,還要我等多久?


子爵府

積分: 13408

畀面勳章


2#
發表於 13-1-20 04:48 |只看該作者
放鬆,第一胎唔好咁緊張,我生囝囝個時都係自己一個,陣痛密d先得架,子宮頸要開夠度數先可去產房,生仔真係十度痛楚架,加油,BB你記住要錫媽咪
又到考試周!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


3#
發表於 13-1-20 09:13 |只看該作者

引用:放鬆,第一胎唔好咁緊張,我生囝囝個時都係自

原帖由 bbricky 於 13-01-20 發表
放鬆,第一胎唔好咁緊張,我生囝囝個時都係自己一個,陣痛密d先得架,子宮頸要開夠度數先可去產房,生仔真係十度 ...
但15分鐘既痛都係痛,我持續左30個鐘,每15分鐘一次,120分鐘吾係吾痛,堅痛,5分鐘果d先開到宮頸,咁我15分鐘果d痛又有咩意義? 我怕我無辦法忍到最後… 我家下已經痛到我下下想攞我命,仲要無了期等到幾時?


王國長老

積分: 119115

王國長老


4#
發表於 13-1-20 11:12 |只看該作者
唔好怕, 宮縮越來越密, BB會好快出黎, BB出黎之後, 妳就覺得一切辛苦都值得. 加油!

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-1-20 12:40 |只看該作者

回覆:現在好想找個人抱著痛哭,有誰能告訴幾時先生得?

樓主,我七年前生 bb 都係一個人面對十級痛,就算有男人在身邊唔會幫到乜野。做媽媽好辛苦但捱過了見到 bb 哇哇大叫,你會感動到無法形容。

嘩,講講下我又諗起嗰陣十級痛,腰椎痛痛地。

樓主,記住有急屎感覺就大叫姑娘痾舊"屎屎"出來,祝你大小平安。



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


侯爵府

積分: 20164


6#
發表於 13-1-20 15:54 |只看該作者
其實生仔最驚既地方唔系痛,痛之嘛,忍下就得啦。最驚系唔知痛到幾時先生得,但我當年甘諗,個個女人都生得出,唔通就我生唔出咩?俾d信心自己,你一定得咖。


別墅

積分: 560


7#
發表於 13-1-20 21:53 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

加油!BB會同你一齊努力㗎,你一定會係堅強的好媽咪




別墅

積分: 566


8#
發表於 13-1-20 21:56 |只看該作者

回覆:現在好想找個人抱著痛哭,有誰能告訴幾時先生得?

唔知係生咗未呢?我而家先睇到樓主個帖文!好多媽媽都講得啱,要相信自己做到,BB出世,可愛到你咩嘢都唔記得哂!加油呀!我哋等你上嚟報喜呀




別墅

積分: 870


9#
發表於 13-1-21 16:08 |只看該作者
有冇老公陪生, 其實真係冇咩所謂. 因為生BB係靠媽媽自己, 你覺得超痛. 但你都要知道..其實BB佢同樣在努力中, 佢都要自轉四次才能成功出世, BB都在努力中, 你做媽的, 都要加油!!!,.
當你見到BB, 你真係咩都唔記得晒, 十個月來的背痛和生產的痛. 都一下子記了, 這是真的!!
我生完都覺得..好易..哈
我都一直記住同事的一番話, "你實得GE" , 個個女人都生到., 點解我唔得??係咪!
期待你的好消息!!


珊瑚宮

積分: 107226


10#
發表於 13-1-21 21:51 |只看該作者
支持你呀!生咗未呀!快些報喜!
玩具萬歲!


王國長老

積分: 119115

王國長老


11#
發表於 13-1-22 13:12 |只看該作者
樓主, 等妳update近況!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


子爵府

積分: 13408

畀面勳章


12#
發表於 13-1-22 13:31 |只看該作者
edea 發表於 13-1-22 13:12
樓主, 等妳update近況!
21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6665723&fromuid=729274

餅餅,生左呀母子平安!
又到考試周!


王國長老

積分: 119115

王國長老


13#
發表於 13-1-22 13:35 |只看該作者
bbricky 發表於 13-1-22 13:31
21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread& ...

oh good news! sorry 睇漏眼! 唔該晒!!!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


14#
發表於 13-1-22 20:05 |只看該作者

引用:唔知係生咗未呢?我而家先睇到樓主個帖文!

原帖由 cindyissac 於 13-01-20 發表
唔知係生咗未呢?我而家先睇到樓主個帖文!好多媽媽都講得啱,要相信自己做到,BB出世,可愛到你咩嘢都唔記 ...
我生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


15#
發表於 13-1-22 20:05 |只看該作者

引用:有冇老公陪生,+其實真係冇咩所謂.+因為生BB

原帖由 jesstetsu 於 13-01-21 發表
有冇老公陪生, 其實真係冇咩所謂. 因為生BB係靠媽媽自己, 你覺得超痛. 但你都要知道..其實BB佢同樣在努力中 ...
生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


16#
發表於 13-1-22 20:05 |只看該作者

引用:支持你呀!生咗未呀!快些報喜!

原帖由 fitfish 於 13-01-21 發表
支持你呀!生咗未呀!快些報喜!
生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-1-22 20:16 |只看該作者

回覆:現在好想找個人抱著痛哭,有誰能告訴幾時先生得

加油呀


珊瑚宮

積分: 107226


18#
發表於 13-1-22 23:16 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-22 20:05
生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。

嘩! 七磅幾喎!開心開心!同BB一齊過年!
玩具萬歲!


別墅

積分: 870


19#
發表於 13-1-23 06:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-21+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-22 發表
生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。
嘩!可以同bb開開心心一齊過年!!你都要好好休息呀!!對手盡量唔好沾到生水同凍親!!


珊瑚宮

積分: 107226


20#
發表於 13-1-24 01:56 |只看該作者
我諗你出咗院了!
玩具萬歲!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo