happyvalley 寫道:
妳個小朋友常常尖叫,一定是妳是個常常情緒高漲的人,妳小朋友會感覺到妳的情緒,然後當為佢d反應,妳高漲、咁佢咪尖叫囉!
所以、其實幾時都係要…控制下自已d情緒,最好多d同佢走去街玩下、散下心,或者搵d朋友傾下計、八婆下,咪一日囉!找學校、點樣做個天才、妳比壓力佢,佢就會壓番妳,平衡下,咪得囉!
[quote]
pangpuiyee 寫道:
每次孩子尖叫我就會情緒失控, 好嬲, 想打佢.
叫佢停止佢就再叫大聲d.
點算?
(佢時時都為d小事尖叫)
請指教.
深呼吸, 之後看看孩子為什麼尖叫, 事情不是太嚴重 (如受傷彧趺到),而環境許可下(如在家, 行街中的一角), 比他自己尖叫, 唔好理他, 唔好望他,
你自己要保持冷靜,
他會過了一會會唔尖叫, 這樣做是要給孩子自己冷靜, 因孩子尖叫的原因是想你注意他, 如你在他 尖叫時不理他, 他會覺得無隱及無人有反應, 就會冷靜下來, ?-( (大人也是一樣, 想同人傾幾對方唔答你, 你都會收聲啦,是不是)
, 最後等他冷靜完, 收了聲就可用平常語氣