懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2840


1#
發表於 06-7-24 12:46 |只看該作者

有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 437


2#
發表於 06-7-24 12:59 |只看該作者

Re: 有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

我果陣著住老公d衫同運動褲,咁樣比較鬆身,嘻嘻


男爵府

積分: 6878


3#
發表於 06-7-24 13:02 |只看該作者

Re: 有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

可以著大肚褲呀...


禁止訪問

積分: 2840


4#
發表於 06-7-24 13:17 |只看該作者

Re: 有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2999


5#
發表於 06-7-24 13:54 |只看該作者

Re: 有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

去花園街買d娃娃裙著呀...我以家6個月都係咁著..又靚.仲可以著到生呀..


複式洋房

積分: 390


6#
發表於 06-7-24 22:54 |只看該作者

Re: 有o左3個月D衫褲唔o岩著又未想著大肚裙怎辦?

我2-3個月時個肚已經現形,所以著鬆身既有領T-shirt加運動褲,有時著老公大件的衫,依家4個月多,買了幾條可調較褲頭的大肚褲,有長西褲款的,也有四個骨的,你可到銅鑼灣三越後面幾條街都有孕婦店購買,SOGO、永安都有分店。另外我都有買今年興著的娃娃裙,只要胸位和肚位夠闊就得,幾十蚊一件,抵著!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo